Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga
Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.
PRODAJNA PONUDA – KAKO DOBITI “DA” UMESTO “NE” ?
Prodajna ponuda je uvek zahtevan poduhvat za koji se nikada ne zna koliko može biti uspešan, makar sve svoje ideje i napor uložili u nju. Svi Vi koji radite u biznis sektoru ili u call centru znate kakav je osećaj kada Vam se često kaže „ne“. Konstantno...
SMS NAGRADNE IGRE – UZ MINIMALNA ULAGANJA POSTIGNITE VRHUNSKI USPEH
Nagradne igre predstavljaju jednu od najpopularnijih formi marketing usluga. Predstavljaju najlakši način da se dođe do novih kupaca, a samim tim i do nove široke baze kupaca. Takođe, nagradne igre omogućavaju veću vidljivost brenda i upoznavanje sa njim. Ukoliko su...
KAKO LOŠE KORISNIČKO ISKUSTVO PRETVORITI U DOBRO?
Loše korisničko iskustvo nije kraj sjaja Vašeg brenda. Frustrirani kupac koji kontaktira Vašu kompaniju može biti upravo prvi polaznik Vašeg novog, boljeg stava prema korisnicima. Svako loše iskustvo je prilika da transformišete situaciju u pozitivno korisničko...
DA LI VAŠ BIZNIS ZADOVOLJAVA POTREBE VAŠIH KUPACA?
Potrebe Vaših kupaca su Vaš pasoš za biznis. Za preduzeća je važno da osiguraju da ispunjavaju potrebe svojih kupaca. U prošlosti je bilo savršeno prihvatljivo da kompanija pruži kupcima ono što žele. Međutim, to više nije slučaj. Zahvaljujući internetu, kupci su...
KAKO DA VAŠA ORGANIZACIJA DOSTIGNE DOBRO KORISNIČKO ISKUSTVO?
Koji su ključevi uspeha u današnjem poslovnom svetu? Ne postoji jednostavan odgovor na to pitanje, ali postoje neke smernice koje su mnogi poslovni lideri smatrali korisnim. Široko je prihvaćeno je dobro korisničko iskustvo najvažnija stavka da se izbegne stagnacija i...
5 ZNAKOVA DA TREBA DA ANGAŽUJETE CALL CENTAR
Konačno ste to uradili! Vaš početni posao je dobio prve kupce i oni su uzbuđeni zbog Vaših proizvoda i/ili usluga. Čak ste prikupili i potencijalne klijente koji željno čekaju Vaš naknadni poziv. Sada počinje pravi posao! DVOUMITE SE DA LI TREBA DA ANGAŽUJETE CALL...