Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga

Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.

Zašto su nagradne igre Vaš “ključ uspeha” i “kec u rukavu”?

Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...

MOTIVISANJE OPERATERA U CALL CENTRU ZA BOLJU RADNU ATMOSFERU I JOŠ BOLJI UČINAK!

Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...

8 PRIMERA USMERAVANJA KUPACA U TELEMARKETINGU

Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
PRODAJNA PONUDA – KAKO DOBITI “DA” UMESTO “NE” ?

PRODAJNA PONUDA – KAKO DOBITI “DA” UMESTO “NE” ?

Prodajna ponuda je uvek zahtevan poduhvat za koji se nikada ne zna koliko može biti uspešan, makar sve svoje ideje i napor uložili u nju.   Svi Vi koji radite u biznis sektoru ili u call centru znate kakav je osećaj kada Vam se često kaže „ne“. Konstantno...

opširnije
KAKO LOŠE KORISNIČKO ISKUSTVO PRETVORITI U DOBRO?

KAKO LOŠE KORISNIČKO ISKUSTVO PRETVORITI U DOBRO?

Loše korisničko iskustvo nije kraj sjaja Vašeg brenda. Frustrirani kupac koji kontaktira Vašu kompaniju može biti upravo prvi polaznik Vašeg novog, boljeg stava prema korisnicima. Svako loše iskustvo je prilika da transformišete situaciju u pozitivno korisničko...

opširnije
DA LI VAŠ BIZNIS ZADOVOLJAVA POTREBE VAŠIH KUPACA?

DA LI VAŠ BIZNIS ZADOVOLJAVA POTREBE VAŠIH KUPACA?

Potrebe Vaših kupaca su Vaš pasoš za biznis. Za preduzeća je važno da osiguraju da ispunjavaju potrebe svojih kupaca. U prošlosti je bilo savršeno prihvatljivo da kompanija pruži kupcima ono što žele. Međutim, to više nije slučaj. Zahvaljujući internetu, kupci su...

opširnije
KAKO DA VAŠA ORGANIZACIJA DOSTIGNE DOBRO KORISNIČKO ISKUSTVO?

KAKO DA VAŠA ORGANIZACIJA DOSTIGNE DOBRO KORISNIČKO ISKUSTVO?

Koji su ključevi uspeha u današnjem poslovnom svetu? Ne postoji jednostavan odgovor na to pitanje, ali postoje neke smernice koje su mnogi poslovni lideri smatrali korisnim. Široko je prihvaćeno je dobro korisničko iskustvo najvažnija stavka da se izbegne stagnacija i...

opširnije
5 ZNAKOVA DA TREBA DA ANGAŽUJETE CALL CENTAR

5 ZNAKOVA DA TREBA DA ANGAŽUJETE CALL CENTAR

Konačno ste to uradili! Vaš početni posao je dobio prve kupce i oni su uzbuđeni zbog Vaših proizvoda i/ili usluga. Čak ste prikupili i potencijalne klijente koji željno čekaju Vaš naknadni poziv. Sada počinje pravi posao! DVOUMITE SE DA LI TREBA DA ANGAŽUJETE CALL...

opširnije