Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...
Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...
Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
Prednosti telemarketinga zasnovanog na podacima su sve vidljivije, jer je korišćenje sve bolje tehnologije za očuvanje podataka transformisalo poslovanje telemarketinga. Svi veliki modernizovani call centri danas zasnivaju svoje odluke na podacima. Mali kontakt centri...
Telemarketing kampanje su trend prodaje već nekoliko decenija. Nijedan drugi vid prodaje ne može zameniti dobru telemarketing kampanju. Međutim, telemarketing kampanje zahtevaju potpunu posvećenost i koncentraciju. Neki ljudi su po prirodi vešti prodavci, dok drugi...
Da li već snimate svoju prodaju ili pozive kupaca ili razmišljate o tome da počnete to da radite? Očigledna vrednost snimaka poziva u Vaših biblioteci je za korišćenje dokumentacije i izveštavanja. Ipak, postoje daleko korisniji načini da se iskoriste snimci, što bi...
Osiguranje kvaliteta može biti zadatak koji oduzima mnogo vremena ako ne znate gde da počnete ili da završite. Ipak, odabirom pravog pristupa, možete ga pretvoriti u vitalnu prednost. Dajemo Vam nekoliko saveta i alata kako da poboljšate svoje KA procese. UVOD U...
Možete li dobiti previše podataka? Kratak odgovor je “da”! Dugačak odgovor je „ne, ali…“Šta god da odgovorite, mi znamo odgovor. Sve je u tome da znate da li da zadržite ili da bacite svoje baze podataka o potencijalnim klijentima i kada da ih...
Pravljenje B2B liste je važno za uspeh bilo koje strategije internet marketinga. Pravljenje B2B liste je pravljenje liste potencijalnih klijenata sa kojima možete pokrenuti komunikaciju, negovati ih u potencijalne klijente i kasnije pretvoriti u kupce. Pravljenje B2B...
Skripta za call centar su veliki izazov za svakoga ko radi kao agent. Ukoliko radite kao agent, sigurno ste iskusili i to da neke skripte rade bolje od drugih. Ponekad ne postoji jedno objašnjenje za ovu činjenicu jer je teško odrediti šta tačno funkcioniše, a šta ne....