Nagradne igre predstavljaju jednu od najpopularnijih formi marketing usluga. Predstavljaju najlakši način da se dođe do novih kupaca, a samim tim i do nove široke baze kupaca. Takođe, nagradne igre omogućavaju veću vidljivost brenda i upoznavanje sa njim. Ukoliko su kupci zadovoljni proizvodima i nagradama, mogu postati lojalni kupci na duže staze. Ono što je sigurno, nagradne igre su odličan način da se prikupe podaci o potrebama i navikama kupaca koji mogu biti pokretač daljeg razvoja brenda i trenda proizvodnje. Takođe, nagradne igre omogućavaju precizan uvid u statistiku, iz kog mesta dolaze Vaši najlojalniji korisnici i koje proizvode najviše koriste.

Nagradne igre se organizuju na način koji je praktičan i pristupačan u svetu, nezavisno od koncepta nagradne igre. Nagradne igre se trenutno najčešće organizuju putem SMS-a i WEB-a. SMS nagradne igre zahtevaju posebnu organizaciju koja zahteva kvalifikovanu tehnologiju i osoblje i imaju mnogobrojne prednosti u odnosu na ostale načine organizovanja nagradnih igara.

OPIS ORGANIZACIJE SMS NAGRADNE IGRE

Sms nagradne igre zahtevaju sveobuhvatnu organizaciju koja omogućava laku i brzu realizaciju. Potrebno je obezbediti kratki broj kod provajdera i sintaksu (keyword) koja je u skladu sa tematikom nagradne igre koji se organizuje. Ovu proceduru rade kvalifikovane kompanije koje imaju dozvolu da pošalju zahtev za kratki broj i mogu da obezbede tehničku podršku organizaciji. Najsigurniji način je da marketing i tehničku podršku obezbeđuje ista kvalifikovana kompanija.

Korisnik, prethodno obavešten o nagradnoj igri i o proceduri slanja poruke, šalje tražene podatke na određeni kratki broj. Poruka se naplaćuje na osnovu cene provajdera broja sa kog je poruka poslata. Korisnik dobija povratnu poruku sa informacijom da li je njegova prijava prihvaćena ili su potrebne izmene. Korisnik ima mogućnost da unese podatke i putem WEB-a ukoliko je tehnička podrška kompletna.

Sve prijave se registruju u jedinstvenoj bazi koja je podešena za nagradnu igru i koja se čuva. Na taj način ta baza korisnika ostaje Vama za buduće potrebe marketinga. Korisnici su obavešteni da su njihovi podaci zaštićeni i da njihove podatke može koristiti samo kompanija kojoj su se obratili za potrebe marketinga. Sistem izvlačenja za koji se opredeljujete zavisi od samog koncepta nagradne igre i od dinamike dodeljivanja nagrada.

Primer načina funkcionisanja SMS nagradne igre:


• Prilikom kupovine proizvoda koji učestvuju u nagradnoj igri, na kasi prodajnog objekta dobija se račun za obavljenu kupovinu. Na računi se nalazi BI broj/Brojač računa koji korisnici šalju na kratki SMS broj. Pored broja telefona moguće je da korisnik pošalje i sledeće podatke: ime, prezime i grad.
• Verifikacija telefona i unos podataka korisnici mogu da obave putem WEB-a. Korisnik na WEB-u se registruje unosom podataka koji se utvrđuju kao primarni. Najčešće obavezna polja u WEB formi su ime, prezime i telefon.

Modalitet SMS nagradne igre:

(I) Korisnik šalje SMS poruku u formatu broj/brojač fiskalnog računa (razmak) ime (razmak), prezime (razmak), mesto.
(II) Primer SMS poruke na 1234, npr. 552 ime prezime mesto – na 1234.

FUNKCIONALNOST I PREDNOSTI SMS NAGRADNE IGRE

SMS nagradne igre imaju mnogobrojne prednosti u odnosu na klasičnu organizaciju nagradnih igara. Najvažnije prednosti su tehničke prirode.

• Zakup kratkog SMS broja;
• Izrada SMS, BULK i WEB servisa;
• Aktivacija servisa u saradnji sa mobilnim operaterima;
• Registracija učesnika i unos kodova putem SMS-a;
• Registracija učesnika putem WEB-a;
• Izrada mikro sajta;
• Zakup domena, hosting mikro sajta i SSL-a protokol;
• Povratna poruka o uspešnoj/neuspešnoj prijavi;
• Web aplikacija (unos podataka);
• Dodatna verifikacija broja telefona;
• Dostavljanje baze učesnika u elektronskom obliku;
• Održavanje i praćenje servisa;
• Set predefinisanih izveštaja;
• Aplikacija za izvlačenje dobitnika/Sistem automatskog izvlačenja.

Prednosti SMS nagradne igre u odnosu na slanje kupona ili fiskalnih isečaka poštom:

• Jednostavnija prijava korisnika;
• Pokriva veću grupu učesnika (mnogi odustaju od učestvovanja u NI zbog procedure slanja koverti);
• Ušteda vremena – mnogo brža obrada podataka i dospelih prijava.

Prednosti SMS nagradne igre u odnosu na sakupljanje prijava u objektima:

• Jednostavno i praktično učestvovanje;
• Ušteda novca – ne plaćaju se posebne naknade velikim prodajnim lancima i supermarketima da bi držali na posebnom mestu kutiju za koverte za nagradnu igru;
• Ne postoji trošak promotera u prodajnim lancima;
• Preskače se veliki posao transporta kutija, arhiviranja, administracije koja postoji kod “klasičnih” nagradnih igara;
• Ušteda vremena – mnogo brža obrada podataka i dospelih prijava.

OPIS REŠENJA SMS NAGRADNE IGRE ZA CALL CENTAR ONECLICK SOLUTIONS

Podrška nagradnoj igri putem call centra je karakteristika koja ponudu kompanije OneClick Solutions izdvaja od ostalih.

Pružamo Vam objedinjenu komunikaciju sa učesnicima nagradne igre putem call centra, gde operateri na licu mesta mogu da reše problem (npr. slanje pogrešnih kodova, pogrešna sintaksa i sl.). Rešenje koje koristimo je zasnovano na OneClick vodećoj platformi za kontakt centar rešenja.

Funkcionalnosti saradnje sa kompanijom OneClick Solutions:

• Projektovanje i Set Up OneClick call centra;
• Izrada IVR-a;
• Izrada agentske skripte;
• Set predefinisanih izveštaja;
• Povezivanje skripte sa SMS i WEB bazom;
• Praćenje istorije poziva;
• Pretraga poruka korisnika putem SMS/WEB baze sa svim infromacijama (broj telefona, tekst poruke, vreme slanja poruke i dr.)
• Profesionalni i obučeni operateri.

Prednosti:

• Stvaranje većeg osećaja brige o korisnicima (broj dostupan za informacije o modalitetu nagradne igre);
• Povećan broj validnih prijava;
• Rešavanje svih korisničkih zahteva i pružanje informacija u najkraćem roku.

ZAŠTO ONECLICK?

  1. Ekstenzivno iskustvo u realizaciji sveobuhvatnih nagradnih igara sa uslugama call centra;
  2. Predloženo rešenje se zasniva na najmodernijoj OneClick Call Center platformi;
  3. Pored obuhvatne funkcionalnosti, OneClick Call Center se ističe izuzetnom fleksibilnošću, koja omogućuje eficijientne adaptacije i proširenja sistema po potrebi;
  4. Navedene termine obezbeđujemo adekvatnom organizacijom našeg tima posvećenom realizaciji projekta. Ključne osobe imaju imenovane zamenike, koji po potrebi u svako doba mogu da nastave implementaciju projekta;
  5. Adekvatna bezbednost, zaštitu i anonimnost svih senzitivnih podataka u skladu sa procedurama dogovorenim sa klijentom, koje će biti usklađene prema odgovarajućem ITIL standardu, po zahtevu klijenta i drugim standardima (BS, ISO);
  6. Dugogodišnje iskustvo i znanje stečeno putem različitih projekata u obasti SMS nagradnih igara putem SMS i WEB servisa i kontakt centra nam pruža mogućnost da definisanom procedurom komunikacije i strukturom razgovora osiguravamo najviši nivo kvaliteta usluge.