Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga

Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.

Zašto su nagradne igre Vaš “ključ uspeha” i “kec u rukavu”?

Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...

MOTIVISANJE OPERATERA U CALL CENTRU ZA BOLJU RADNU ATMOSFERU I JOŠ BOLJI UČINAK!

Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...

8 PRIMERA USMERAVANJA KUPACA U TELEMARKETINGU

Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
PRAVLJENJE B2B LISTE ZA USPEŠNU KUPOVINU POVERENJA KUPACA

PRAVLJENJE B2B LISTE ZA USPEŠNU KUPOVINU POVERENJA KUPACA

Pravljenje B2B liste je važno za uspeh bilo koje strategije internet marketinga. Pravljenje B2B liste je pravljenje liste potencijalnih klijenata sa kojima možete pokrenuti komunikaciju, negovati ih u potencijalne klijente i kasnije pretvoriti u kupce. Pravljenje B2B...

opširnije
ŠTA JE KONTAKT CENTAR I KAKO DA GA UVEDETE U POSLOVANJE?

ŠTA JE KONTAKT CENTAR I KAKO DA GA UVEDETE U POSLOVANJE?

Za kupca kontakt centar predstavlja glas kompanije, a za kompaniju važan izvor informacija o kupcima, tržištu i konkurenciji, bitan deo marketing ili prodajne strategije, korisnički servis i krizni centar. Ako je kontakt centar dobro organizovan, kupac će dobiti...

opširnije