Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga
Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.
OSIGURANJE KVALITETA – KAKO DA MU PRISTUPITE U SVOM CALL CENTRU?
Osiguranje kvaliteta može biti zadatak koji oduzima mnogo vremena ako ne znate gde da počnete ili da završite. Ipak, odabirom pravog pristupa, možete ga pretvoriti u vitalnu prednost. Dajemo Vam nekoliko saveta i alata kako da poboljšate svoje KA procese. UVOD U...
NE RASIPAJTE SVOJE DOBRE POTENCIJALE: KORISTITE SVOJE BAZE PODATAKA INTELIGENTNO
Možete li dobiti previše podataka? Kratak odgovor je "da"! Dugačak odgovor je „ne, ali...“Šta god da odgovorite, mi znamo odgovor. Sve je u tome da znate da li da zadržite ili da bacite svoje baze podataka o potencijalnim klijentima i kada da ih iskoristite u svoju...
PRAVLJENJE B2B LISTE ZA USPEŠNU KUPOVINU POVERENJA KUPACA
Pravljenje B2B liste je važno za uspeh bilo koje strategije internet marketinga. Pravljenje B2B liste je pravljenje liste potencijalnih klijenata sa kojima možete pokrenuti komunikaciju, negovati ih u potencijalne klijente i kasnije pretvoriti u kupce. Pravljenje B2B...
SKRIPTA ZA CALL CENTAR – TAJNI ZAČIN ZA USPEŠAN RECEPT POSLOVANJA CALL CENTRA
Skripta za call centar su veliki izazov za svakoga ko radi kao agent. Ukoliko radite kao agent, sigurno ste iskusili i to da neke skripte rade bolje od drugih. Ponekad ne postoji jedno objašnjenje za ovu činjenicu jer je teško odrediti šta tačno funkcioniše, a šta ne....
15 DOKAZANIH PSIHOLOŠKIH PRODAJNIH TRIKOVA ZA PRETVARANJE POTENCIJALNIH KLIJENATA U SIGURNE
Informisanje o nekim suštinskim psihološkim savetima i trikovima može Vam pomoći da bolje čitate svog klijenta. Ako znate više o psihologiji Vašeg klijenta, veća je verovatnoća da ćete zaključiti posao. Svaki od Vaših kupaca je drugačiji i stoga ne možete uvek da...
ŠTA JE KONTAKT CENTAR I KAKO DA GA UVEDETE U POSLOVANJE?
Za kupca kontakt centar predstavlja glas kompanije, a za kompaniju važan izvor informacija o kupcima, tržištu i konkurenciji, bitan deo marketing ili prodajne strategije, korisnički servis i krizni centar. Ako je kontakt centar dobro organizovan, kupac će dobiti...