Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga

Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.

Zašto su nagradne igre Vaš “ključ uspeha” i “kec u rukavu”?

Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...

MOTIVISANJE OPERATERA U CALL CENTRU ZA BOLJU RADNU ATMOSFERU I JOŠ BOLJI UČINAK!

Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...

8 PRIMERA USMERAVANJA KUPACA U TELEMARKETINGU

Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
KAKO ODRZATI POSLOVNI TIM PRODUKTIVNIM I MOTIVISANIM?

KAKO ODRZATI POSLOVNI TIM PRODUKTIVNIM I MOTIVISANIM?

Radni tim je, hteli to ili ne, Vaša svakodnevica. Na početku je sve lako i slatko dok se ne upoznate. Pokretanje novog posla je uzbudljivo iskustvo. Možda biste to čak povezali sa početkom nove veze. Svaka nova stvar koju otkrijete je puna uzbuđenja i mogućnosti....

opširnije
KAKO POVEĆATI OBIM PRODAJE UZ MINIMALNA ULAGANJA?

KAKO POVEĆATI OBIM PRODAJE UZ MINIMALNA ULAGANJA?

Prodavci traže konkurentsku prednost u smanjenju cena i nagradnim igrama, čemu su doprinele savremene kompanije koje nude vrednosti koje se fokusiraju na isključivo konkurentsku prednost. Pokloni, nagrade i popusti sigurno jesu odličan način i da se privuku novi kupci...

opširnije
LOJALNOST KUPACA NIJE OPCIJA. LOJALNOST JE PRIORITET

LOJALNOST KUPACA NIJE OPCIJA. LOJALNOST JE PRIORITET

Ranih osamdesetih prošlog veka velike svetske kompanije postale su zaokupljene kvalitetom. To je imalo za posledicu da su organizacije jedna za drugom uvodile sistem kvaliteta sa stavom da će kupci sami dolaziti kada proizvodi budu kvalitetniji. Mudri lideri...

opširnije
B2B I B2C – DVE STRANE MEDALJE U SVETU PRODAJE

B2B I B2C – DVE STRANE MEDALJE U SVETU PRODAJE

B2B ili B2C? Pas ili mačka? Dvoumljenje između ova dva tipa poslovanja zasnovano je na njihovim jasnim razlikama. Zamislite da idete na romantično putovanje. Biće Vam važno da atmosfera zaista bude romantična. Ukoliko idete na poslovni put biće Vam važna cena i...

opširnije