Loyalty program je otvorio vrata raja u biznis svetu.

Kada su kupci lojalni određenoj kompaniji, na njihovu odluku o kupovini ne utiču ni cena ni dostupnost. Oni bi radije čekali, pa čak i platili više, da dobiju istu kvalitetnu uslugu i proizvode sa kojima su upoznati i koje cene.

Na veoma konkurentnom tržištu, gde kupci brzo menjaju svoje dobavljače usluga kada se suoče sa bilo kakvim neprijatnostima, programi lojalnosti kupaca pokazuju put.

Zadržavanje kupaca nije uvek lako, ali podaci pokazuju da kupci troše 67% više kada su deo programa održive lojalnosti kupaca. Što duže kupci uživaju u loyalty programima, veća je verovatnoća da će se držati određenog brenda i ostati lojalni.

  • 69% kupaca kaže da programi lojalnosti utiču na njihov izbor prodavca
  • 57% kupaca pridružuje se programima lojalnosti jer žele da uštede novac, dok 37,5% ide na to da bi dobili nagrade
  • 50% kupaca kaže da bi promenilo svoje ponašanje da bi dostiglo viši nivo programa lojalnosti kupaca
  • 76% kupaca veruje da program lojalnosti jača njihov odnos sa brendovima.

Da, loyalty programi povećavaju prodaju i prihod. Loyalty programi su dokazani podsticaj da naterate kupce da Vas izaberu u odnosu na konkurenciju i da se vrate kupovini kod Vas.

PREDNOSTI LOYALTY PROGRAMA

Poboljšano angažovanje kupaca – Kupci su otvoreniji za primanje e-pošte ili drugog marketinškog sadržaja od brendova kada su članovi programa lojalnosti ili nagrađivanja brenda. Sam program obezbeđuje potpuno angažovanje kupaca i pomaže u jačanju veze između brenda i njegovih kupaca.

Uticaj na afinitet i lojalnost brenda – Nagrade, pokloni i podsticaji pomažu u stvaranju zadovoljavajućeg korisničkog iskustva, što zauzvrat gradi afinitet prema brendu. Dugotrajno, dosledno i unosno udruženje kupac-brend pomaže brendu da se istakne u masi i daje konkurentsku prednost.

Poboljšava korisničko iskustvo –Većina brendova danas pokušava da stvori zdravo iskustvo za svoje kupce. Očekivanja od zarade stvaraju iščekivanje i uzbuđenje, a primanje nagrade značajno poboljšava zadovoljstvo kupaca, stvarajući zdravo i pozitivno korisničko iskustvo.

Povećano zadržavanje kupaca – Podaci pokazuju da 84% kupaca kaže da je veća verovatnoća da će se držati brenda koji nudi program lojalnosti, a 66% kupaca kaže da mogućnost zarađivanja nagrada zapravo menja njihovo ponašanje u potrošnji.

Povećanje prodaje i prihoda – Istraživanje koje je sproveo Frederick Reichheld iz Bain & Company koje kaže da „povećanje stope zadržavanja kupaca za 5% povećava profit za 25% do 95%“ i dalje je istinito. Zadržani kupci će doneti više profita Vašoj kompaniji uz smanjene troškove i pomoći u povećanju prodaje i prihoda.

Povećana životna vrednost klijenta – Neto profit koji se pripisuje određenom kupcu je poznat, kao i klijentova životna vrednost ili CLV. Loyalty program ima direktan uticaj na CLV i značajno poboljšava dugovečnost odnosa brend – korisnik.

Pristup podacima prve strane – U godinama koje dolaze, podaci će ostati neprocenjiva roba, zamenjujući naftu po svojoj vrednosti. Loyalty programi su omogućili etički izvor podataka. Podaci prve strane mogu Vam pomoći da pristupite tržištu, daju Vam bolje razumevanje Vaših kupaca i mogu Vam pomoći da osmislite bolje poslovne i marketinške strategije.

NAČIN FUNKCIONISANJA LOYALTY PROGRAMA

Loyalty programi predstavljaju jednu od najpopularnijih formi marketing usluga. Ključno je da klijenti saznaju više o svojim kupcima i osiguraju način kako ih obavestiti i podstaći na akciju prilikom budućih promocija.

Neki od efekata nagradne igre: prikupljanje baze korisnika, jačanja brenda i povećanje prometa. Međutim, kao za sve sve nagradne igre, njihov trošak organizacije, nagradni fond, troškovi poreza i svi drugi troškovi najčešće prevaziđu postignute efekte. Zato je potrebno iskoristiti bazu korisnika na način koji omogućava ostvarivanje pozitivnih finansijskih rezultata, uz dalje jačanje brenda.

S obzirom na to, klijentu se nudi saradnja koja će povećati promet, unaprediti osećaj pripadnosti korisnika i postići značajne marketinške efekte putem loyalty programa.

Način funkcionisanja loyalty programa:

•           Na proizvodima koji učestvuju u loyalty programu se nalazi alfanumerički kod koji generišemo mi ili klijent. Generisanje koda i struktura koda se vrši prema zahtevima koje klijent dostavi pismenim putem;

•           Preduslov za slanje i sakupljanje kodova je registracija korisnika koja se može izvršiti putem WEB stranice ili pozivanjem call centra gde operateri vrše registraciju u ime korisnika;

•           Verifikaciju telefona, registraciju, unos kodova i poručivanje poklona korisnici mogu da obave putem WEB-a;

•           Korisnik na WEB-u se registruje unosom podataka koje definiše klijent uz naznaku koja su obavezna polja u WEB formi (npr. ime, prezime, e-mail adresa, telefon…);

•           Nakon unetih podataka na WEB-u, na broj telefona koji je ostavljen korisnik dobija SMS poruku sa kodom, koji je neophodno da unese na WEB-u kako bi se proces registracije uspešno završio. Ovaj korak predstavlja verifikaciju broj telefona korisnika;

•           Nakon uspešne registracije, korisnici mogu da učestvuju u loyalty programu slanjem SMS poruke sa kodom na definisani kratki broj (npr. ABC (razmak) KOD na 1234), unošenjem koda putem WEB aplikacije ili pozivanjem call centra (u tom slučaju korisnik mora da da operateru sve podatke za logovanje na njegov nalog);

•           Za slučaj da je korisnik slao kodove putem SMS-a, u povratnoj poruci dobija informaciju o broju skupljenih poena i poručivanju poklona na osnovu sakupljenih bodova. Ukoliko je korisnik unosio kodove putem WEB forme, na svom nalogu u svakom trenutku može da vidi broj sakupljenih bodova;

•           Poručivanje poklona se vrši putem WEB aplikacije ili putem call centra;

•           Automatsko slanje sms bulk poruka iz WEB aplikacije na osnovu zadatih kriterijuma;

•           Klijent dobija set predefinisanih izeštaja.

LOYALTY PROGRAM – SMS, BULK I WEB SERVIS

Moguće funkcionalnosti:

•           Zakup SMS broja;

•           Definisanje brendirane ključne reči;

•           Izrada SMS i WEB servisa;

•           Aktivacija servisa u saradnji sa mobilnim operaterima;

•           Registracija učesnika putem SMS-a;

•           Registracija učesnika putem WEB-a;

•           Povratna poruka o uspešnoj/neuspešnoj prijavi;

•           WEB aplikacija (logovanje učesnika, unos broja fiskalnih računa, lista nagrada…);

•           Dodatna verifikacija broja telefona putem SMS-a;

•           Slanje poruka obaveštenja (SMS bulk servis);

•           Dostavljanje baze učesnika u elektronskom obliku;

•           Održavanje i praćenje servisa;

•           Set predefinisanih izveštaja;

•           Korišćenja baze korisnika koji su učestvovali u loyalty programu za slanje informativnih/promotivnih SMS poruka;

•        Bulk poruke

ONE CLICK SOLUTIONS OPIS REŠENJA ZA CALL CENTAR

Podrška loyalty programa putem call centra je karakteristika koja našu ponudu izvaja od ostalih.

Pružamo Vam objedinjenu komunikaciju sa učesnicima nagradne igre putem call centra, gde operateri na licu mesta mogu da reše problem (npr. slanje pogrešnih kodova, pogrešna sintaksa i sl.). Rešenje koje koristimo je zasnovano na Sytel vodećoj platformi za kontakt centar rešenja.

Funkcionalnosti:

•           Projektovanje i Setup Sytel call centra;

•           Izrada IVR-a;

•           Izrada agentske skripte;

•           Praćenje istorije poziva;

•           Obuka operatera za korišćenje;

•           Povezivanje skripte sa bazom SMS-a i WEB-a;

•           Pretraga poruka korisnika kroz sms bazu sa svim infromacijama (broj telefona, tekst poruke, vreme slanja poruke i dr);

•           Set predefinisanih izveštaja.

Naš tim Vam garantuje:

•           Brzo i efikasno uvođenje gift i loyalty programa;

•           Stvaranje većeg osećaja brige o korisnicima (broj dostupan za informacije o modalitetu loyalty programa);

•           Povećan broj validnih prijava;

•           Rešavanje svih korisničkih zahteva i pružanje infomracija u najkraćem roku.

•           Potpunu sigurnost i nezavisnost Vaših podataka;

•           Rešenje svih Vaših loyalty izazova.

Dobijanje novog kupca košta pet puta više nego zadržavanje postojećeg. Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko pokretanja loyalty programa, možemo Vam pomoći.