Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga
Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.
KAKO USLUGE CALL CENTRA MALE KOMPANIJE ČINE VELIKOM RIBOM U OKEANU BIZNISA?
Usluge call centra male kompanije uzdižu na nivo velikih kompanija omogućavajući im da se takmiče sa njima. Postoji mnogo načina na koje male kompanije mogu da pruže podršku i interakciju jedan na jedan kojima veće kompanije jednostavno nisu u stanju da...
KORISNICI ŽELE DA IM NA TELEFON ODGOVARAJU LJUDI
Istraživanje o tome kakvu komunikaciju žele korisnici je uvek u toku, ali do sada su rezultati bili isti: način na koji se odgovara na telefon ima veliki uticaj na Vaše poslovanje. Između automatiovanog pozdravljanja i dugotrajnog odgovaranja na tražene opcije,...
ZAŠTO JE ANGAŽOVANJE CALL CENTRA ISPLATIVIJE OD OTVARANJA SOPSTVENOG CALL CENTRA?
Pisali smo o tome da je odlična ideja da svoje dolazne pozive preusmerite na call centar koji bi Vam pomogao da se obračunate sa veliki brojem poziva i da podignete prihod svoje kompanije. Međutim, mnoge kompanije se pre odlučuju za angažovanje call centra umesto da...
5 RAZLOGA ZAŠTO JE KORIŠĆENJE CALL CENTRA BOLJI IZBOR OD INTERNOG PREUZIMANJA POZIVA
Telefonski pozivi su ključna karta vođenja svakog posla. Ukoliko ste srećne ruke, izvući ćete odličnu kartu, ukoliko Vam ne ide, pozivi Vam mogu ukrasti vreme, energiju i fokus sa mnogo važnijih zadataka. Ipak, pozivi, upijali oni vreme ili ne, realno su od ključne...
PROCES KUPOVINE JE VAŽNA IGRA KOJU MORATE ZNATI AKO ŽELITE ŠAH-MAT U SVETU PRODAJE
Marketing eksperti mogu da saznaju o etapama procesa kupovine korišćenjem bezbroj metoda. Međutim, potrebno je da pre toga znaju kako taj proces treba da izgleda da bi imali šta da istražuju. PROCES KUPOVINE JE PROCES ODLUČIVANJA Proces kupovine je strategija...
TEHNIČKA PODRŠKA ZA CALL CENTRE – DA NE ČUJE ZLO
Kompanije sve češće uslužno koriste call centre, sve veći broj kompanija se odlučuje da otvori sopstveni call centar. Razlog tome je što i dalje oko 66 % ispitanika poziva call centar za podršku, što ga stavlja na prvo mesto kanala za podršku korisnicima svih...