Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga

Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.

Zašto su nagradne igre Vaš “ključ uspeha” i “kec u rukavu”?

Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...

MOTIVISANJE OPERATERA U CALL CENTRU ZA BOLJU RADNU ATMOSFERU I JOŠ BOLJI UČINAK!

Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...

8 PRIMERA USMERAVANJA KUPACA U TELEMARKETINGU

Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
KORISNICI ŽELE DA IM NA TELEFON ODGOVARAJU LJUDI

KORISNICI ŽELE DA IM NA TELEFON ODGOVARAJU LJUDI

Istraživanje o tome kakvu komunikaciju žele korisnici je uvek u toku, ali do sada su rezultati bili isti: način na koji se odgovara na telefon ima veliki uticaj na Vaše poslovanje. Između automatiovanog pozdravljanja i dugotrajnog odgovaranja na tražene opcije,...

opširnije
TEHNIČKA PODRŠKA ZA CALL CENTRE – DA NE ČUJE ZLO

TEHNIČKA PODRŠKA ZA CALL CENTRE – DA NE ČUJE ZLO

Kompanije sve češće uslužno koriste call centre, sve veći broj kompanija se odlučuje da otvori sopstveni call centar. Razlog tome je što i dalje oko 66 % ispitanika poziva call centar za podršku, što ga stavlja na prvo mesto kanala za podršku korisnicima svih...

opširnije