Pisali smo o tome da je odlična ideja da svoje dolazne pozive preusmerite na call centar koji bi Vam pomogao da se obračunate sa veliki brojem poziva i da podignete prihod svoje kompanije. Međutim, mnoge kompanije se pre odlučuju za angažovanje call centra umesto da otvore sopstveni call centar. Postoji mnogo razloga zbog kojih je angažovanje call centra postala poslovna norma mnogih kompanija, uključujući i one najveće. Nudimo Vam nekoliko najvažnijih u nastavku teksta.

5 RAZLOGA ZAŠTO JE ANGAŽOVANJE CALL CENTRA BOLJE OD OTVARANJA SVOG CALL CENTRA

Angažovanje call centra za organizaciju pristiglih poziva i odgovore na njih smanjuje troškove, poboljšava korisničku podršku i povećeva produktivnost. Međutim, postoji još mnogo razloga zašto se većina uspešnih kompanija odlučuje da ekstrernalizuje svoje obaveze upravljanja pozivima.

1. Nema potrebe za kupovinom telekomunikacione infrastructure

Infrastruktura potrebna za rad funkcionalnog call centra je prva neophodna stavka koju je potrebno proučiti kada se donese odluka o korišćenju call centra. Pored telefona, stolova, računara, softverskih licenci i druge opreme, svaka kompanija mora da uloži I druga tehnička značajna sredstva u poslovni prostor kako bi sva bila funkcionalna.

Kada kompanije izaberu spolnjog partnera za angažovanje call centra, dobija se prednost rada sa timom koji je već uložio u sav neophodan kancelarijski prostor, opremu i programe za vođenje uspešnog call centra. Takođe, iza sebe ima godine iskustva i. iskusnih programera koji znaju da poprave svaku lošu situaciju. Samo ova vrsta sigurnosti stvara ogromnu prednost uštede troškova i ono što je najvažnije – čini Vas spokojnim, a to nema cenu kada je reč o tehničkoj podršci. Prema podacima, preduzeća uštede do 50% putem koriššćenja infrastrukture outsourcing call centra.

2. Nema potrebe za ulaganjem u obimno zapošljavanje i obuku zaposlenih za call centar

Kako bi call centar funkcionisao, prvo morate izgraditi tim. To uključuje dodatne troškove, vreme i trud u vezi sa oglašavanjem dostupnih poslova, skriningom kandidata, vođenjem intervjua i dovršavanjem procesa zapošljavanja. Takođe, ne morate samo da angažujete ljude da upravljaju telefonskim pozivima, već i ljude koji će upravljati tim ljudima, a možda čak i ljude koji će upravljati tim menadžerima. Zatim morate trenirati taj tim i morate ih obučiti da rade nešto što je potpuno drugačije od njihovog osnovnog posla. Obuka može potrajati mesecima, što je još jedan trošak koji većina kompanija prenosi kompanijama specijalizovanim za obuku zaposlenih za upravljanje pozivima javnosti.

Dobri pozivni centri, međutim, imaju izvanredne programe obuke koje koriste za izradu profesionalnih predstavnika call centara i onu znaju da je obuka stalna inicijativa. Pored toga, za većinu kompanija, daleko je jeftinije i efikasnije da se odluče za angažovanje call centra sa već osposobljenim kadrovima sa već određenom platom nego oformiti nove plate i beneficije za interno zaposlene.

3. Sposobnost upravljanja kupcima širom sveta

Većina preduzeća radi u više vremenskih zona i ima klijente sa različitim jezičkim potrebama. Talentovani kadar call centra može da pruži dvojezične usluge javljanja za upravljanje pozivima u bilo koje doba dana ili noći. To znači da možete ponuditi podršku 24-7 sa dvojezičnim agentima za pozive, daleko jeftinije nego što biste mogli sami da ih organizujete. Pored toga, upravljanje call centrom koji radi non-stop u kući je skupo za većinu kompanija. Posebno je zahtevno, jer je potrebno omogućiti pristup mnogim pozivnim brojevima za različite države, za šta je potrebno mnogo vremena i papirologije.

Postojeći call centri već imaju ugovore sa mobilnim telefonijama i svoje brojeve telefona koje Vam mogu ustupiti, što će ići daleko brže i jeftinije nego kada biste se sami time bavili. Pre svega, bićete sigurni da radite pravu stvar, odnosno da tražite prave brojeve i cene koje će Vam doneti profit, kao i da imate kvalitetnu uslugu.

4. Poboljšanje nivoa usluga za korisnike

Efikasna usluga korisnicima je neophodna za održavanje uspešnog poslovanja. Društveni mediji, mobilne tehnologije i druge moderne inovacije neprestano dokazuju da su zadovoljni kupci ključni za uspešno poslovanje, jer se vesti o nezadovoljstvu veoma brzo šire nadaleko. Usluge call centra su specijalizovane za korisničku podršku i mogu ponuditi niz rešenja da klijenti budu zadovoljni i da se vraćaju po još bolju uslugu. Zapamtite da svuda, a posebno u biznisu lepa reč i gvozdena vrata otvara.

Ovu direktnu pažnju pozivaocima je teško ili nemoguće postići bez dobrog i iskusnog partnera za koji bi obezbedio rešenja za call centar za brigu o korisnicima. Osposobljeni call centri sa dugogodišnjim iskustvom Vam mogu ponuditi znanje koje se može steći samo u praksi i samim tim je neprocenjivo. Uz njihovu podršku možete i napredovati i proširiti poslovne horizonte i pronaći nove i stabilne klijente.

5. Fleksibilnost za brzo i efikasno pokretanje novih programa i proizvoda

Pokretanje novog proizvoda ili marketinške kampanje je mnogo posla. Sa profesionalnom uslugom za rukovanje dolaznim pozivima to možete da uradite brzo i lako bez opterećenja obučavanja internog osoblja za postavljanje pitanja o kampanji ili novom proizvodu. Sve što treba da uradite je da dostavite detalje kampanje svom call centru i da im dozvolite da se bave pozivima i pitanjima. Nakon nekoliko poziva, već ćete imati uvid u kom pravcu da usmerite svoju kampanju, kao i da delujete na vreme ukoliko se odmah pokaže neuspešnom.

Kao dodatnu pogodnost, call centri vam mogu pružiti neverovatnu količinu korisnih podataka o pozivima, povratnih informacija klijenata i analitike. Ovo vam daje značajne resurse koji se mogu koristiti za poboljšanje proizvoda, kreiranje informativnijih marketinških kampanja i razvoj novih proizvoda koje Vaša baza kupaca bolje prihvata.

Kontaktirajte nas za besplatne konsultacije ukoliko Vas interesuje kako angažovanje call centra izgleda ili Vam je potreban kvalitetan call centar sa kompletnom infastrukturom i kadrom!