Softversko Rešenje Za Vaše Pravne Izazove
Uštedite Vreme i Resurse
Svakodnevno se suočavate sa izazovima u vezi sa pravnim poslovima? Želite li da optimizujete vaše poslovanje i rad na najefikasniji način? Predstavljamo vam naše softversko rešenje koje će vam olakšati svakodnevni rad i transformisati način na koji upravljate dokumentacijom i informacijama.
Pet ključnih modula za Vaš uspeh:
Modeli – Šabloni Ugovora
Olakšajte proces izrade ugovora koristeći naše predefinisane šablone. Više ne morate gubiti vreme na ponovno kreiranje istih dokumenata. Sa našim modelima, prilagodite ugovore brzo i precizno.
Propisi – Zakon o bezbednosti i zdravlju na radu
Pratite sve zakonske zahteve bez ikakvog napora. Naš softver automatski ažurira informacije o propisima i obaveštenjima o promenama. Nikada nećete propustiti važan rok ili propis.
Mišljenja – Odluke Vlade i predlozi
Imate li potrebu za praćenjem odluka Vlade i predloga? Naš modul za mišljenja vam omogućava brz i precizan pristup svim relevantnim informacijama i dokumentima.
Sudska Praksa – Svi specifični slučajevi
Pristupajte sudskoj praksi i presudama specifičnih slučajeva sa lakoćom. Naš softver vam omogućava da istražite presuđene slučajeve i donosite informisane odluke.
Komentari
Olakšajte saradnju i komunikaciju unutar vašeg tima. Delite komentare i povratne informacije o dokumentima, bez obzira na to gde se nalazite.
Prednosti korišćenja našeg softverskog rešenja:
✔️ Ušteda vremena: Zaboravite na ručnu pretragu i unos informacija. Naš softver radi brzo i efikasno.
✔️ Preciznost: Smanjite rizik od grešaka i nepoštovanja zakona uz pomoć automatski ažuriranih propisa i šablona.
✔️ Bolja organizacija: Očistite svoje radno okruženje i organizujte dokumente lako dostupne kada vam zatrebaju.
✔️ Saradnja: Poboljšajte timsku saradnju i komunikaciju uz mogućnost deljenja komentara i informacija.
✔️ Konkurentska prednost: Postanite konkurentniji na tržištu uz pomoć tehnološkog unapređenja.
Neka naše softversko rešenje postane vaš nezamenljiv partner u svakodnevnom radu. Kontaktirajte nas danas da saznate više o tome kako možemo da vam pomognemo da postignete veći uspeh.
1. Kontakt
Kontaktirajte nas putem kontakt forme u nastvku, na mail ili putem telefona 011 2073010 i zakažite sastanak.
2. Sastanak
Na sastanku ćete nam izneti osnovne segmente vašeg poslovanja, kao i potrebe koje će biti deo korisničkog zahteva.
3. Kreiranje korisničkog zahteva
Konsultanti će kreirati korisnički zahtev i specifikaciju koji će objediniti sve Vaše zahteve u vezi sa traženom uslugom.
4. Ugovor i start
Potpisuje se ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i startuje sa radom.
5. Obezbeđena podrška
Tokom celog perioda rada obezbeđena Vam je tehnička podrška, kao i podrška nekog od accounta u slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja i slično.