Kontakt Centar

 

Unapredite Vašu Poslovnu Strategiju – Povećajte Efikasnost i Profite

Povećajte Uspeh Vaših Odlaznih Kampanja sa Mobilnom Numeracijom!

Često se susrećete sa problemom velikih investicija prilikom započinjanja posla oko Call centra?

Kupiti centralu, odgovarajuću opremu, platiti inžinjere za postavljanje iste i naravno sačekati implementaciju telefonskog opsega od operatera. Za sve to je potrebno jako puno posla, para i vremena koje je neophodno kako biste isto realizovali. Shodno samom uvodu želimo da Vam predstavimo potpuno revolucionarno rešenje.

Benefiti

☑️ Besplatni virtuelni brojevi

☑️ Nema skupog održavanja

☑️ Call centar dostupan 0-24h

☑️ Nema skupe implementacije

☑️ Tehnička podrška prema vašoj meri

☑️ Custom izveštaji prilagođeni vašim zahtevima

☑️ Obezbedjena mobilna numeracija za odlazne kampanje kao posebna pogodnost One Click Solutions kompanije

☑️ Oprema

☑️ IVR najava

☑️ Snimanje poziva

☑️ Whispering opcija (ubacivanje u poziv agenata)

☑️ Bilo koja vrsta preusmerenja

☑️ Mogućnost iznajmljivanja operatera na mesečnom nivou

☑️ Najbolja konekcija sa svim provajderima u Srbiji, regionu i celoj Evropi

Mogućnosti saradnje sa One Clikom 

Možete iznajmiti linije u našoj centrali i povezati se sa vašim ip telefonima, mobilnim telefonima putem aplikacije

 

Možete iznajmiti linije i povezati se na sistem preko računara i slušalica kao i naše operatere koji će prodavati vaše proizvode ili pružati podršku

 

Možete povezati više teritorijalno udaljenih lokacija u jednu telefonsku mrežu

Mobilna Numeracija

Da li želite da povećate efikasnost vaših prodajnih kampanja?

Mi imamo rešenje!  Predstavljamo vam inovativnu uslugu – Mobilna Numeracija za Dolazne Pozive.

Zašto Mobilna Numeracija?

Danas je mobilna telefonija postala neizostavan deo svakodnevnog života. Ljudi retko koriste fiksne telefone, a vi želite da budete tamo gde su vaši potencijalni klijenti.

Sa našom uslugom mobilne numeracije, vaši klijenti će videti broj mobilnog telefona prilikom zvanja, što znači veći procenat odgovora i javljanja na poziv!

Istraživanje je nedvosmisleno pokazalo da se efikasnost odlaznih poziva značajno povećava – čak za 70% – kada se koristi mobilna numeracija umesto fiksnog broja telefona.S obzirom na sveprisutnu tendenciju da se sve ređe koriste fiksni telefoni, ova inovativna prednost omogućava vam da dosegnete svoje potencijalne klijente na jednostavan i efikasan način.

Iskoristite ovu izuzetnu priliku da ostvarite uspeh u komunikaciji s vašom ciljnom publikom!

%

Efikasnost odlazih poziva

KLJUČNE PREDNOSTI

01

Povećajte Odziv

Mobilni telefoni su uvek pri ruci. Kada vaši potencijalni klijenti vide da ih zovete sa mobilnog broja, povećava se verovatnoća da će se javiti.

02

Personalizacija Kampanja

Mobilna numeracija omogućava vam da prilagodite vaše kampanje na način koji će najbolje odgovarati potrebama vaših klijenata.

03

Praćenje Rezultata

Naš sistem omogućava praćenje rezultata kampanja, pružajući vam uvid u efikasnost i omogućavajući vam da prilagodite strategije u realnom vremenu.

U današnjem poslovnom svetu, efikasna komunikacija sa korisnicima je ključna za uspeh. Kontakt centar, ili call centar, predstavlja neizostavan alat za održavanje kvalitetnih odnosa sa trenutnim i potencijalnim korisnicima. Kompanija OneClick Solutions je vaš pouzdan partner u ovoj oblasti.

Kao zastupnik renomiranih kompanija Sytel i Zycoo za Zapadnu Evropu, možemo vam ponuditi vrhunska softverska rešenja koja će poboljšati performanse vašeg kontakt centra i povećati efikasnost vaših operacija. Bez obzira da li već imate postojeći kontakt centar i želite da ga unapredite ili tek razmatrate uvođenje ove vrhunske tehnologije u vaše poslovanje, mi smo tu da vam pomognemo.

Naš glavni cilj je da vam pomognemo uspostaviti odličan odnos sa vašim korisnicima. Kroz različite kanale komunikacije, uključujući telefon, web (e-mail, chat, smartphone aplikacije, društvene mreže i web aplikacije) i SMS, omogućavamo vam da budete dostupni vašim korisnicima u svakom trenutku i na način koji njima najviše odgovara.

Kontaktirajte nas danas i zajedno ćemo unaprediti vašu poslovnu strategiju, povećati zadovoljstvo korisnika i ostvariti veće profite. Počnite zarađivati više uz pomoć naših kontakt centar rešenja!

Pet važnih veština koje kvalitetni analitičar u kontakt centru mora imati:

Ovaj vid poslovanja Vam donosi brojne prednosti, a ovo su neke od njih:

  • Obuhvata sve korisnike Vaših proizvoda ili usluga, bez obzira na kojoj teritoriji žive

  • Informacije su dostupne na jednom mestu, bez potrebe da se korisnici upućuju na druge brojeve telefona

  • Informacije su dostupne 24 časa, 7 dana u nedelji

  • Automatizacija poziva

  • Agentima su uvek dostupne sve neophodne informacije

  • Praćenje istorije poziva od strane agenata

  • Svi pozivi se snimaju, te se zahvaljujući tome omogućava praćenje kvaliteta rada agenata

  • Smanjivanje mogućnosti ljudske greške

  • Povećavanje naplate pomoću sistema za obaveštavanje o stanju dospelih potraživanja korišćenjem govornih mašina, SMS-a ili agenata

  • Integrisanje različitih vidova komunikacije u cilju pružanja kvalitetnije usluge.

Kontakt centri nude rešenja koja su primenljiva u svakoj organizaciji i u potpunosti odgovaraju svim specifičnim potrebama, a pružaju sledeće mogućnosti:

  • Ostvarivanje direktnog kontakta sa korisnicima,

  • Kreiranje baze informacija o potrošačima i njihovim navikama,

  • Realizaciju marketinških i prodajnih aktivnosti u skladu sa zacrtanim ciljevima,

  • Obaveštavanje korisnika o neizmirenim računima,

  • Sproveđenje poslova naplate potraživanja,

  • Realizacija poslova masovnih komunikacija sa korisnicima,

  • Izradu efikasne analize telefonskog saobraćaja,

  • Uspešno upravljanje ljudskim resursima i

  • Praćenje i povećanje produktivnosti organizacije.

Putem tradicionalnog kontakt centra možete ostvariti direktan kontakt sa korisnicima. Pritom, važno je razlikovati:

Inbound kontakt centar – Reč je o kontakt centru, koji prihvata dolazne pozive, odnosno pozive koje inicira kupac.

Outbound kontakt centar – U ovom slučaju agenti iniciraju odlazne pozive ka postojećim i potencijalnim klijentima.

  • Pozivanje je besplatno za korisnike Vaših usluga

  • Sve troškove snosi pretplatnik servisa – kompanija.

  • Pozivi se tarifiraju po ceni međumesnog poziva.

  • Numeracija: 0800-xxx xxx

    Kada se koristiti FPH?

  • za otvaranje call centra (banke, opštine, taxi udruženja, mala i srednja preduzeća…)

  • za poboljšanje komunikacije sa važnijim korisnicima

  • za prihvatanje i rešavanje žalbi korisnika

  • za reklamno-marketinške aktivnosti

  • za prihvatanje narudžbina i prodaje proizvoda/usluga

Šta dobijate uvođenjem broja 0800?

  • prepoznatljivost firme

  • poverenje svojih korisnika

  • otvorenu komunikaciju sa svojim korisnicima– ukoliko je firma zainteresovana za njihove potrebe i mišljenja

  • dostupnost – potpuno besplatno za korisnike

  • informacije o tržištu

  • Postoji mogućnost ograničenja dolaznih poziva ka kodu 0800 (npr:dostupnost samo sa područja 021)

Osnovne karakteristike:

  • Jedinstveni pretplatnički broj na teritoriji Srbije.
  • Više servisnih stanica na celoj teritoriji.
  • Tarifira se i korisnik i pretplatnik.
  • Korisnik se tarifira po ceni lokalnog poziva
  • Pretplatniku servisa (firma, kompanija, preduzeće…) se tarifira preostali iznos cene poziva iz fiksne mreže – razlika međumesnog i lokalnog poziva.
  • Numeracija: 0700-xxx xxx

Šta dobijate uvođenjem broja 0700?

  • prepoznatljivost – UAN je lako pamtljiv broj
  • dostupnost iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija
  • Korisnici Vaših proizvoda/usluga će dobiti potrebnu informaciju, rezervaciju ili uslugu, onda kada njima to odgovara
  • Pridobićete poverenje i naklonost svojih korisnika.
  • Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)

Napomena: Ovaj broj će uskoro biti dostupan i za Telenor i VIP mobilne operatere.

Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)
Osnovne karakteristike:

  • Pretplatniku servisa omogućavaju se dolazni telefonski pozivi sa posebnom tarifom iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija (uskoro Telenor/VIP i ostali fiksni operatori)
  • Tarifiranje se vrši na teret korisnika usluge
  • Dostupnost na čitavoj teritoriji Srbije
  • Podela ostvarenog prihoda između Telekom operatera, kompanije One Click Solutions i Vaše kompanije.
  • Numeracija: 090x/xxx xxx
  • Kada se koristiti PRM?

Kada se koristi PRM broj?

Ovaj broj koristite onda kada korisnicima svojih proizvoda ili usluga želite da obezbedite

  • Aktuelne informacije
  • Savet stručnjaka
  • Trenutnu pomoć
  • Sportske rezultate
  • Sadržaji muzičko-zabavnog karaktera…

1. Kontakt

Kontaktirajte nas putem kontakt forme u nastvku, na mail ili putem telefona 011 2073010 i zakažite sastanak.

2. Sastanak

Na sastanku ćete nam izneti osnovne segmente vašeg poslovanja, kao i potrebe koje će biti deo korisničkog zahteva.

3. Kreiranje korisničkog zahteva

Konsultanti će kreirati korisnički zahtev i specifikaciju koji će objediniti sve Vaše zahteve u vezi sa traženom uslugom.

4. Ugovor i start

Potpisuje se ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i startuje sa radom.

5. Obezbeđena podrška

Tokom celog perioda rada obezbeđena Vam je tehnička podrška, kao i podrška nekog od accounta u slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja i slično.