SMS Marketing

 

SMS marketing za povećanje povraćaja investicija i lojalnosti

Pokrenite marketinške kampanje za tekstualne poruke na željenim kanalima komunikacije vaših klijenata, kao što su SMS ili Viber

98%

otvorena stopa za SMS poruke

90%

SMS poruka se čita u roku od 3 minuta

45%

stopa odgovora za SMS poruke

130+ miliona

One Click poruka se šalje godišnje

Podaci o SMS porukama

Kako funkcioniše SMS marketing?

 

 

Prenesite pravu poruku na pravi kanal!

SMS marketing je način da se dođe do kupaca porukama koje su im prilagođene. Može biti ciljan kao 100 hiperpersonalizovanih poruka Vašim najlojalnijim kupcima ili toliko opsežan kao milioni obaveštenja o Vašoj godišnjoj prodaji.

Uz One Click Solutions, imate neograničenu fleksibilnost da kreirate idealno iskustvo tekstualnog marketinga na kanalima koje Vaši klijenti koriste: SMS, VIBER.

SMS marketing za svaku fazu puta klijenta

Karakteristike za optimalno angažovanje

Koliki je ROI od SMS marketinga?

 

Uz pomoć One Clicka naučite strategije za uspeh SMS-a uz savete o personalizaciji, testiranju i merenju.

MI SMO VAŠ PARNER KA OSTVARENJU USPEHA!

Kako napraviti uspešan SMS marketing program?

Idite dalje od marketing tekstualnih poruka uz One Click Solutions Customer Engagement Platform (CEP),

koja vam omogućava da doprete do klijenata na bilo kom kanalu dok pokrećete kampanje sa podacima prve strane u realnom vremenu.

Prilagodljivo angažovanje na više kanala

 

Jedinstveni provajder komunikacija sa API-jima za bilo koji kanal, alatima za programere bez servera i moćnim uslugama za povezivanje sa klijentima danas i u budućnosti.

Personalizovana iskustva zasnovana na podacima

Poboljšajte svoj SMS marketing personalizacijom u realnom vremenu. Uz One Click Solutions, možete isporučiti hiper-ciljane poruke na kanalu koji vaši klijenti preferiraju.

Jednostavna cena. Tako je lako započeti.

Razgovarajte sa našim accountom da biste saznali više o SMS marketingu uz One Click Solutions.

1. Kontakt

Kontaktirajte nas putem kontakt forme u nastvku, na mail ili putem telefona 011 2073010 i zakažite sastanak.

2. Sastanak

Na sastanku ćete nam izneti osnovne segmente vašeg poslovanja, kao i potrebe koje će biti deo korisničkog zahteva.

3. Kreiranje korisničkog zahteva

Konsultanti će kreirati korisnički zahtev i specifikaciju koji će objediniti sve Vaše zahteve u vezi sa traženom uslugom.

4. Ugovor i start

Potpisuje se ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i startuje sa radom.

5. Obezbeđena podrška

Tokom celog perioda rada obezbeđena Vam je tehnička podrška, kao i podrška nekog od accounta u slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja i slično.