Anketiranje Tržišta Putem Call Centra

 

Unapredite Vaše Poslovanje Kroz Duboko Razumevanje Klijenata

Predstavljamo vam uslugu koja će vam omogućiti da stvorite još jaču vezu sa svojim klijentima i unapredite svoje poslovanje. Naša usluga anketiranja klijenata preko našeg stručnog call centra donosi vam dragocen uvid u potrebe, želje i mišljenja vaših klijenata na način koji nikada ranije nije bio ovako lako dostupan.

Zašto odabrati nas?

Razumevanje Klijenata

Precizni Podaci

Efikasnost Call Centra

Brzi Rezultati

Prilagođene  Ankete

Naš stručni tim anketara i operatera koristi CC-CATI softver, koji omogućava automatsko vođenje anketa i beleženje odgovora u realnom vremenu. Ovo znači da postavljamo pitanja našim korisnicima u skladu s njihovim prethodnim odgovorima, pružajući nam dublje i preciznije informacije. Osim toga, supervizori nadgledaju rad anketara kako bi obezbedili doslednost i kvalitet interakcija s korisnicima.

Veće kompanije i organizacije u Srbiji, posebno one koje se bave marketingom, istraživanjem tržišta, telekomunikacijama, bankarstvom i sličnim sektorima, koriste ili su koristile anketiranje tržišta putem call centra kao deo svojih marketinških i istraživačkih aktivnosti. Učestalost upotrebe ove metode može varirati u zavisnosti od industrije, veličine firme i ciljeva istraživanja.

Zadovoljnih Klijenata

%

Povećan Promet

%

Povećani Prihodi

Zajedno gradimo bolju budućnost za Vaše poslovanje

 

Ne propustite priliku da stvorite bolje veze sa svojim klijentima i ostvarite veći uspeh u vašem poslovanju. Kontaktirajte nas danas da biste saznali više o tome kako naša usluga anketiranja klijenata može unaprediti vaše poslovanje. Vaš uspeh je naša misija!

1. Kontakt

Kontaktirajte nas putem kontakt forme u nastvku, na mail ili putem telefona 011 2073010 i zakažite sastanak.

2. Sastanak

Na sastanku ćete nam izneti osnovne segmente vašeg poslovanja, kao i potrebe koje će biti deo korisničkog zahteva.

3. Kreiranje korisničkog zahteva

Konsultanti će kreirati korisnički zahtev i specifikaciju koji će objediniti sve Vaše zahteve u vezi sa traženom uslugom.

4. Ugovor i start

Potpisuje se ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i startuje sa radom.

5. Obezbeđena podrška

Tokom celog perioda rada obezbeđena Vam je tehnička podrška, kao i podrška nekog od accounta u slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja i slično.