Ako znate da 95% korisnika mobilnog telefona ima svoj uređaj u blizini 24h dnevno, zašto niste isprobali mobilni marketing? Ako je Vaš odgovor da ne znate kako da prikupite bazu korisnika MI IMAMO REŠENJE ZA VAS – SMS NAGRADNU IGRU! Krenimo od početka…
ŠTA JE MOBILNI MARKETING?
Mobilni marketing predstavlja marketinški kanal koji omogućava jednostavnu, brzu, a efikasnu i povoljnu komunikaciju između oglašivača i trenutnih i potencijalnih kupaca. Ovaj vid marketinga najčešće uključuje slanje personalizovanih sms, mms ili Viber poruka direktno na mobilni telefon korisnika iz baze kupaca, a posebno je pogodan za promociju posebnih ponuda i akcija.
Mobilni marketing ima najbolje efekte onda kada kreirate i šaljete personalizovane reklamne poruke korisnicima koji su već iskazali zainteresovanost za Vaše proizvode ili usluge. Dakle, za uspešan mobilni marketing potrebna je BAZA KORISNIKA, odnosno baza brojeva telefona Vaših korisnika.
Glavna prednost mobilnog marketinga je dostavljanje personalizovanih marketinških poruka direktno na mobilni telefon korisnika koji su iskazali interesovanje za Vaše proizvode ili usluge.
KAKO PRIKUPITI BROJEVE TELEFONA KLIJENATA?
Ukoliko se Vaša usluga vrši putem sms poruke ili pozivom, Vi već posedujete bazu korisnika koju, naravno, treba podeliti na manje celine ( na osnovu sličnih karakteristika kupaca). Međutim, ako to nije Vaš slučaj, neophodno je da osmislite druge načine za prikupljanje brojeva korisnika.
Neki od načina su za prikupljanje brojeva telefona trenutnih i potencijalnih kupaca su:
- Loyalty kartice – otvaranje Loyalty kartice najčešće zahteva broj telefona korisnika;
- Besplatni sadržaji – postavite besplatan sadržaj na Vaš vebsajt, koji korisnik može da preuzme nakon što ostavi mail adresu i broj telefona;
- Prijava na newsletter – u forma za prijavu na newsletter možete da uključite i polje za unos broja telefona;
- Facebook Lead kampanja – reč je o plaćenim kampanjama čiji je cilj prikupljanje informacija o potencijalnim kupcima.
ZAŠTO ORGANIZOVATI SMS NAGRADNU IGRU?
Nagradne igre doprinose povećanju prometa, izgradnji lojanosti kupaca, a imaju veliku ulogu i pri prikupljanju informacija o kupcima, koje se kasnije mogu koristiti za kreiranje personalizovanih marketinških poruka.
Dakle, organizovanje sms nagradne igre je:
- Jednostavno, povoljno i praktično;
- Pogodno za promociju novih proizvoda/usluga, posebnih ponuda i akcija;
- Odlično za jačanje brenda i izgradnju baze lojalnih kupaca;
- Korisno za prikupljanje marketinški relevantnih informacija o trenutnim i potencijalnim kupcima.
Najvažniji efekti sms nagradne igre su:
- Omogućava povećanje prometa i do 20%;
- Značajno povećava lojalnost kupaca;
- Velika motivisanost kupaca da ostave svoje lične podatke ( mail adresu, broj telefona i slično );
- Pozitivno utiče na korisničko zadovoljstvo;
- Omogućava prikupljanje informacija o korisnicima i kreiranje baza korisnika, koja se kasnje može koristititi za plasiranje marketinških poruka putem društvenih mreža, SMS bulk-a, VIBER bulk-a i plaćenog Internet oglašavanja.