Vaš novi proizvod je veliki hit – veći od Vaših najluđih snova i čuje se da odlično poslujete. Pozivi stižu brže nego što Vaše osoblje može da odgovori, što je odlično, ali je teško svakom pozivaocu pružiti pažnju koju zaslužuje. Ovo bi mogao biti jedan od onih „oh vau“ trenutaka, nakon čega bi ubrzo usledio veliki „uh-oh“ trenutak. 

Ironično, povećana prodaja i interesovanje za Vaš proizvod ili uslugu mogu biti početak opadajućeg trenda zbog nedostatka osoblja i nemogućnosti da se nosite sa većim obimom posla. Izbegnite ovu vrstu zamke tako što ćete angažovati usluge kontakt centra koja će Vam pomoći da nadogradite trenutni uspeh, umesto da morate ponovo da gradite izgubljenu prodaju i priliku. Aktiviranje sms-a na zakazivanje za korisnike je relativno brzo rešenje za rešavanje ovih problema i omogućavanje većeg rasta.

KLJUČNE PREDNOSTI KORIŠĆENJA ZAKAZANIH SMS PORUKA    

Zaposleni u kompaniji čine njen najveći resurs. Oni sa talentom, iskustvom i znanjem su najproduktivniji kada su posvećeni osnovnoj misiji poslovanja. Prebacivanje rutinskih usluga za pozive klijenata kontakt centru povećava efikasnost osoblja, štedeći njihovo dragoceno vreme za osnovne funkcije.

Dodavanje internog osoblja radi prilagođavanja rastu je rizičan korak i veoma skup. Tu su troškovi i ulaganje vremena u obuku novih ljudi, zajedno sa gubitkom produktivnosti za sadašnje osoblje koje treba vremena da ih obuči, plus troškovi dugoročnih beneficija. Dok uče, novozaposleni su manje produktivni. Tokom perioda obuke, rad opada, a cela operacija se usporava.

Zauzete sezone ili nagli rast prodaje mogu značiti poplavu dolaznih poziva i, neizbežno, propuštenih poziva. Svaki put kada kupac ostavi poruku i čeka povratni poziv, stvara se prilika za Vašeg konkurenta koji odmah odgovara na svaki poziv i obrađuje zahtev korisnika za informacijama, rešava problem porudžbine ili isporuke ili eskalira poziv autoritativnijem izvoru. Angažovanje sms poruka za obavljanje ovih usluga znači da se svaki poziv obrađuje, odgovor je brz, a prilike za nove poslove ne završavaju na bilansu Vašeg konkurenta. Isti problem nastaje i kada postoji nedostatak osoblja koji bi povećao obim posla i poziva kada je reč o manjim preduzećima.

CRVENE ZASTAVICE DA BISTE MOGLI DA KORISTITE USLUGE ZAKAZANIH SMS PORUKA

Kako možete da identifikujete svoje slabe tačke i odlučite da li Vam je potrebno angažovanje sistema zakazanih sms poruka? Evo nekoliko znakova za traženje koji će ukazivati na to gde ovakav vid organizacije može da uskoči i prekine zastoj.

U idealnom slučaju, možete predvideti kada bilo koji od ovih uobičajenih problema može da se pojavi i preduzeti korake da ih rešite pre nego što se crvene zastavice pretvore u ozbiljne probleme.

Znate da biste mogli da koristite pomoć korisničkog softvera zakazanih sms poruka kada:

  • Vaša pošta je preopterećena jer su članovi osoblja previše zauzeti da bi odgovorili na pozive, gube vruću priliku i vraćaju pozive kada im je „hladno“.
  • Ukoliko Vaši upiti o prodaji rastu, ali Vaša stopa zatvaranja prodaje opada, onda je to jasan znak da ne možete sami da idete u korak sa potencijalnim klijentima. Potrebno je uvesti sistem obaveštavanja o uslugama i o rokovima.
  • Zadržavanje klijenata se smanjuje, a žalbe na korisničku podršku su sve veće – jasna veza koja ukazuje na visok nivo frustracije Vašom uslugom. Rezultat će biti više od trenutne izgubljene prodaje, proširujući se na negativne kritike i moguću dugoročnu štetu brendu.Vaši klijenti moraju dobiti odgovor koji traže.
  • Članovi osoblja se žale na preopterećenost i povećana produktivnost zbog prekomernog rada ne može se zasnivati samo na povećanju radnog opterećenja svakog zaposlenog, posebno ako je posao visoko kvalifikovan i kvalitet je važan. U nekom trenutku, pod pretpostavkom značajnog rasta, Vaši zaposleni će biti maksimalno iskorišćeni. Posebno kada je reč o formalnim uslugama obaveštavanja, potvrđivanja sastanaka i čestitanja važnih datuma, zakazani sms-ovi će omogućiti nesmetano obavljanje značajnijih zadataka koji doprinose rastu firme.
  • Ukoliko želite da se probijete na tržištu, ova usluga je podjednako značajna, jer ovaj vid usluge i pažnje povećava poverenje potencijalnih kupaca i svakako privlači svakog klijenta.

KLJUČNE USLUGE ZAKAZANIH SMS PORUKA KOJE TREBA RAZMOTRITI

  • Softver zakazanih sms poruka skladišti poruke i usmerava ih na odgovarajuće odeljenje kojima Vaši zaposleni imaju pristup, što generalno poboljšava efikasnost organizacije i uvek možete pregledati istoriju poslatih poruka.
  • Sms poruke koje se odnose na znakove pažnje, kao što su čestitke, podsećanja i zahvalnost na ukazanom poverenju, jačaju poverenje Vaših klijenata i kupaca.
  • Sms poruke sa funkcijom korisničke podrške, kao što je obrada porudžbina i kupovina, pojačava kupovinu Vaših usluga i proizvoda.

Evo nekoliko saveta kako za održavanje odnosa sa vođama servisa za zakazane sms poruke tako i za očuvanje odnosa kompanije sa klijentima.

  • Obezbedite tačne, kompletne informativne materijale kako biste predstavili klijente kojima su poruke namenjene da bi one bile odgovarajuće.
  • Napravite odgovarajuće skripte za osoblje kontakt centra koje će koristiti prilikom predstavljanja kompanije u svakoj poruci.
  • Zakažite periodične provere softvera sa prodavcem da biste pratili kvalitet njihovog učinka.
  • Zatražite redovne izveštaje o učinku ovog sistema.
  • Obaveštavajte klijente o promenama u profilu kompanije i u protokolima.

Kontakt centar za korisničku podršku uživo, kao što je OneClick Solutions, nudi meni usluga koji će se neprimetno integrisati u Vaše poslovanje, pomažući u održavanju produktivnosti i povećanju prodaje. Ugovaranje Vaše brige o korisnicima putem zakazanih sms poruka može biti ključ za održavanje zadovoljstva kupaca i zaposlenih, pomerajući tu krivu rasta dalje u budućnost.

Za više informacija o našim spoljnim uslugama kontakt centra za korisničku podršku, kontaktirajte nas danas za besplatne konsultacije. Rado ćemo pregledati Vaše zahteve i dati neke preporuke uz pružanje prilagođene ponude. Nadamo se da ćemo se uskoro čuti!