Loyalty Programi

Postanite omiljeni brend i izgradite iskrene odnose sa svojim klijentima zahvaljujući neograničenim mogućnostima.

Povećajte prosečan iznos potrošnje vaših kupaca, kao i njihovu učestalost kupovine i doživotnu vrednost zahvaljujući Loyality programu. Izgradite jake odnose sa svojim klijentima da biste smanjili odliv i poboljšali poslovne rezultate.
SMSLoyalty Vam pomaže da bazu svojih vernih kupaca
koristite na najefikasniji način.

 

Uživajte u prednostima lojalne baze klijenata koja podržava vaš brend u teškim vremenima i razvija ga u prosperitetnim vremenima. Dizajnirajte korisnički program na bilo koji način
da savršeno odgovara vašem brendu.Uz One Click Solutions rešenja upravljajte bilo kojom vrstom baza. Mogućnosti su neograničene! 

Jedan od najzastupljenijih Loyalty programa je vezan za postupak skupljanja bodova od strane korisnika nakon svake kupovine proizvoda ili korišćenje usluga koje kompanije nude. Skupljanjem bodova korisnici ostvaruju odgovarajuće vrste nagrada. Skupljanjem bodova korisnici ostvaruju odgovarajuće vrste nagrada. Razvili smo SMS Loyalty program koji je namenjen prikupljanju brojeva mobilnih telefona i mejlova korisnika usluga u restoranima, hotelima, zdravstvenim ustanovama i dr. Osnovni smisao Loyalty programa je da korisnici usluga ostavljaju svoje podatke i daju saglasnost da te podatke kasnije mogu koristiti i informisati ih o budućim akcijama i promocijama.

Šta su programi lojalnosti kupaca?

 

Program lojalnosti kupaca je strategija osmišljena da podstakne ponovno poslovanje, gde brend svojim kupcima nudi nagrade, popuste i druge podsticaje kako bi privukao i zadržao njihovo poslovanje.

Ovi programi su dizajnirani da izgrade lojalnost i isplati se kada se dobro urade. U stvari, studije su otkrile da 75% potrošača favorizuje brendove koji nude programe nagrađivanja.

Pošto potrošači dobijaju nešto korisno od svog kontinuiranog poslovanja, to im daje dodatni podsticaj da ostanu lojalni brendu. Postoje različite vrste programa lojalnosti kupaca, od kojih svaki ima svoju strategiju.

One Click SMS Loyalty rešenje ne zahteva od kupca da nosi bilo kakvu karticu da bi ostvarivao popuste u vašoj prodavnici – dovoljan mu je njegov mobilni telefon.

Ako želite da imate sistem popusta za najvernije kupce SMS Loyalty će Vam biti od velike pomoći.
Koristeći informacije iz svog SMS Loyalty sistema (šta je kupovao, gde je kupovao, koliko je kupovao, kad je kupovao), svakom kupcu možete dodeliti odgovarajuće benefite (popust, vaučer…).

Kupac može svoj benefit iskoristiti kada bude sledeći put došao u Vašu prodavnicu, ali ga možete i vi unapred informisati u okviru prodajne akcije. U oba slučaja se “jedinstveni kod” (numerički kod koji generiše SMS Loyalty sistem) koji je vezan za benefit, dostavlja kupcu na njegov telefon (putem SMS-a ili Android/IOS aplikaci-je). I to je sve što se identifikacije tiče – brzo, jednostavno i maksimalno personalizovano.

Prednosti ovakvog načina rada su:

• Kupac ne mora da nosi sa sobom nikakvu dodatnu karticu (koju može lako da zaboravi i da zbog toga odustane od kupovine)
• Visina popusta se može programirati za svakog kupca ponaosob
• Prodavac ne saznaje identitet kupca
• Prodavac ne utiče na to koliki će popust biti odobren
• Jedinstveni kodovi omogućavaju naknadnu analizu akcije(odnos poslatih i realizovanih kodova, finansijski/komercijalni uspeh akcije, a sve to po datom periodu, grupi kupaca itd. )
• Olakšano je praćenje isplativosti tekućih i planiranje budućih prodajnih akcija

Garantujemo:

 

☑️ Brzo i efikasno uvođenje Gift i Loyalty programa

 

☑️ Potpunu sigurnost i nezavisnost Vaših podataka

 

☑️ One-Stop-Shop rešenje svih Vaših Loyalty izazova

Naš program lojalnosti

 

• Moćan, fleksibilan i jednostavan za korišćenje

• Prilagođen svim uređajima i kanalima komunikacije

• Skrojen baš po Vašoj meri

• Skalabilan i efikasan

• Automatizovan

• Baziran na Cloud tehnologiji

• Usklađen sa GDPR uredbom

• Tehniška i pravna podrška(sistem ,,ključ u ruke,,)

Benefiti za kompaniju

 

✔️ Povećajte promet i prihode

✔️ Privucite nove kupce

✔️ Identifikujte i zadržite Vaše najvernije kupce

✔️ Smanjite marketing troškove fokusom na lojalne kupce

✔️ Upoznajte sve svoje klijente, njihove želje i potrebe

✔️ Izgradite kvalitetan i trajan odnos sa klijentima

Benefiti za krajnjeg kupca – člana

 

✔️ Konkretna ušteda i nagrada za lojalnost

✔️ Poboljšanje korisničkog iskustva

✔️ Osećaj pripadnosti i vrednosti

✔️ Personalizovane ponude

1. Kontakt

Kontaktirajte nas putem kontakt forme u nastvku, na mail ili putem telefona 011 2073010 i zakažite sastanak.

2. Sastanak

Na sastanku ćete nam izneti osnovne segmente vašeg poslovanja, kao i potrebe koje će biti deo korisničkog zahteva.

3. Kreiranje korisničkog zahteva

Konsultanti će kreirati korisnički zahtev i specifikaciju koji će objediniti sve Vaše zahteve u vezi sa traženom uslugom.

4. Ugovor i start

Potpisuje se ugovor o poslovno tehničkoj saradnji i startuje sa radom.

5. Obezbeđena podrška

Tokom celog perioda rada obezbeđena Vam je tehnička podrška, kao i podrška nekog od accounta u slučaju bilo kakvih nedoumica, pitanja i slično.