Blog – Novosti iz komunikacionih tehnologija i digitalnog marketinga
Pratite naš blog za stručne savete, novosti i trendove u telekomunikacijama, digitalnom marketingu, i AI rešenjima. Povećajte efikasnost poslovanja i otkrijte nove načine za unapređenje korisničkog iskustva kroz inovativne tehnologije.
Zašto su nagradne igre Vaš “ključ uspeha” i “kec u rukavu”?
Nagradne igre – koliko ih znate u ovom trenutku? Nekoliko, zar ne? Zato što su efikasan, uspešan i potreban vid promocije i prodaje, uz pomoć koga kompanije imaju velike prihode, uprkos podeljenim vrednim nagradama. Podrazumeva se, kompanijama koje organizuju nagradne...
MOTIVISANJE OPERATERA U CALL CENTRU ZA BOLJU RADNU ATMOSFERU I JOŠ BOLJI UČINAK!
Motivisanje operatera u call centru nije uvek lak zadatak, ali je najvažniji. U Vašem je interesu da Vaši zaposleni budu zadovoljni, jer je dokazano da su zadovoljni zaposleni obično produktivniji. Pored osnovnih stvari, kao što je slušanje njihovih potreba i pružanje...
8 PRIMERA USMERAVANJA KUPACA U TELEMARKETINGU
Putovanja kupaca dolaze u mnogim oblicima i imaju više destinacija i sve je uobičajenije da ih automatizujemo radi uštede vremena i ljudskih resursa. Međutim, automatizacija zahteva da su planovi putovanja na mestu. Dajemo Vam nekoliko dobrih primera usmeravanja...
PREDNOSTI TELEMARKETINGA ZASNOVANOG NA PODACIMA
Prednosti telemarketinga zasnovanog na podacima su sve vidljivije, jer je korišćenje sve bolje tehnologije za očuvanje podataka transformisalo poslovanje telemarketinga. Svi veliki modernizovani call centri danas zasnivaju svoje odluke na podacima. Mali kontakt centri...
TELEMARKETING KAMPANJE I DALJE NADILAZE VREME I PROSTOR
Telemarketing kampanje su trend prodaje već nekoliko decenija. Nijedan drugi vid prodaje ne može zameniti dobru telemarketing kampanju. Međutim, telemarketing kampanje zahtevaju potpunu posvećenost i koncentraciju. Neki ljudi su po prirodi vešti prodavci, dok drugi...
10 NEOČEKIVANO MOĆNIH NAČINA ZA KORIŠĆENJE SNIMAKA POZIVA
Da li već snimate svoju prodaju ili pozive kupaca ili razmišljate o tome da počnete to da radite? Očigledna vrednost snimaka poziva u Vaših biblioteci je za korišćenje dokumentacije i izveštavanja. Ipak, postoje daleko korisniji načini da se iskoriste snimci, što bi...