Proces kupovine je važna igra koju morate znati ako želite šah-mat u svetu prodaje

datum objave: 2021-10-26

Proces kupovine je važna igra koju morate znati ako želite šah-mat u svetu prodaje

Marketing eksperti mogu da saznaju o etapama procesa kupovine korišćenjem bezbroj metoda. Međutim, potrebno je da pre toga znaju kako taj proces treba da izgleda da bi imali šta da istražuju. 

Pročitaj tekst

TEHNIČKA PODRŠKA ZA CALL CENTRE– DA NE ČUJE ZLO

datum objave: 2021-10-19

TEHNIČKA PODRŠKA ZA CALL CENTRE– DA NE ČUJE ZLO

Kompanije sve češće uslužno koriste call centre, sve veći broj kompanija se odlučuje da otvori sopstveni call centar. Razlog tome je što i dalje oko 66 % ispitanika poziva call centar za podršku, što ga stavlja na prvo mesto kanala za podršku korisnicima svih starosnih grupa. Dakle, call centar u svakom momentu treba da održava visok nivo korisničke usluge da bi negovao odnose sa kupcima. Za tako snažnu korisničku podršku, potrebna je snažna tehnička podrška.

Pročitaj tekst

Razlika između centrale i softverskog rešenja za call centar

datum objave: 2021-10-08

Razlika između centrale i softverskog rešenja za call centar

Vreme je novac.

Kada je reč o komunikaciji sa klijentima, ta rečenica ima poseban značaj. Savremeno poslovanje zahteva što efektniju dvosmernu komunikaciju sa klijentima uz što manje praznog hoda i čekanja. Pritom, kupiti centralu, odgovarajuću opremu, platiti inženjere za postavljanje iste i naravno sačekati implementaciju telefonskog opsega zahteva previše i vremena i novca.

Međutim, postoji više načina da iskoristite mogućnosti koje nude centrala i call centar uz pomoć revolucionarnih rešenja. Šta ćete izabrati zavisi od potreba klijenata i vrste komunikacije koju izaberete, ali morate znati da odgovorite na njih. Da li znate koja je razlika između centrala i softverskog rešenja za call centar?

Pročitaj tekst

KAKO POVEĆATI OBIM PRODAJE UZ MINIMALNA ULAGANJA?

datum objave: 2021-09-28

KAKO POVEĆATI OBIM PRODAJE UZ MINIMALNA ULAGANJA?

Prodavci traže konkurentsku prednost u smanjenju cena i nagradnim igrama, čemu su doprinele savremene kompanije koje nude vrednosti koje se fokusiraju na isključivo konkurentsku prednost.

Pokloni, nagrade i popusti sigurno jesu odličan način i da se privuku novi kupci i da se zadrže stari i definitivno povećavaju obim prodaje. Međutim, često mogu stvoriti sliku prividnog napredovanja obima prodaje, iako često dovode do smanjenja rentabilnosti i profitabilnosti. Prelazak sa sniženja cene na kvalitativnu strategiju prodaje doveo je do mnogo većeg uspeha.

Pročitaj tekst

ZYCOO REŠENJE ZA KONTAKT CENTRE JE OTKRIĆE KOJE NE SMETE DA PROPUSTITE!

datum objave: 2021-09-24

ZYCOO REŠENJE ZA KONTAKT CENTRE JE OTKRIĆE KOJE NE SMETE DA PROPUSTITE!

Kontakt centar za kupca i za klijenta predstavlja glas kompanije, a za kompaniju predstavlja važan izvor informacija o kupcima, tržištu i konkurenciji. Ukoliko je kontakt centar dobro organizovan, kupac će dobiti odgovore na sva pitanja i postati odan brendu, a kompanija će steći njegovu lojalnost i zaraditi više. Koristi su obostrane! Međutim, ako kontakt centar nije dobro organizovan predstavljaće samo trošak.

U moru raznoraznih rešenja za kontakt centre, izdvojili smo za Vas jedan za koji ste verovatno i čuli, ali niste znali da je baš on Vaš rudnik blaga. Reč je o najnovijem Zycoo rešenju.

Pročitaj tekst

LOJALNOST KUPACA NIJE OPCIJA. LOJALNOST JE PRIORITET

datum objave: 2021-09-14

LOJALNOST KUPACA NIJE OPCIJA. LOJALNOST JE PRIORITET

Ranih osamdesetih prošlog veka velike svetske kompanije postale su zaokupljene kvalitetom. To je imalo za posledicu da su organizacije jedna za drugom uvodile sistem kvaliteta sa stavom da će kupci sami dolaziti kada proizvodi budu kvalitetniji. Mudri lideri progresivnijih organizacija prvi su shvatili da je poboljšanje kvaliteta proces koji treba da zahvati sve delove i aktivnosti organizacije, sa posebnim akcentom na kupce ( korisnike usluga ). Prihvatili su koncept da dobitna kombinacija leži u visokokvalitetnim proizvodima iza kojih stoji visokokvalitetna usluga, što doprinosi lojalnosti kupaca bez koje nema rasta profita

Pročitaj tekst

B2B i B2C – DVE STRANE MEDALJE U SVETU PRODAJE

datum objave: 2021-09-07

B2B i B2C – DVE STRANE MEDALJE U SVETU PRODAJE

B2B ili B2C? Pas ili mačka?

Dvoumljenje između ova dva tipa poslovanja zasnovano je na njihovim jasnim razlikama. Zamislite da idete na romantično putovanje. Biće Vam važno da atmosfera zaista bude romantična. Ukoliko idete na poslovni put biće Vam važna cena i lokacija. Ukoliko možete da postignete i dobru atmosferu i dobru cenu i lokaciju, Vi ste na putu iz snova. Jednostavno je.

B2B i B2C poslovanje predstavljaju jednostavan način kako da dobijete put iz snova u svetu prodaje, odnosno, uspešnu prodaju i lojalne kupce.

Pročitaj tekst

KAKO PRIVUĆI KUPCE VIŠE NIJE TAJNA, A NI IGRA

datum objave: 2021-08-31

KAKO PRIVUĆI KUPCE VIŠE NIJE TAJNA, A NI IGRA

Kako privući kupce zvuči kao težak zadatak. Dolazak novih kupaca predstavlja veliki profit ili veliku prepreku za profit ukoliko izostane. Iako savremeni marketinški mogu doneti veliki uspeh na tržištu, nikada nisu dovoljni za privlačenje novih kupaca, jer za to nisu potrebni samo alati. Potrebno je razumeti kupce i dati im ono što žele.

Pročitaj tekst

KLJUČ VAŠEG USPEHA SU KLJUČNI KUPCI

datum objave: 2021-08-26

KLJUČ VAŠEG USPEHA SU KLJUČNI KUPCI

Sigurno ste više puta čuli čuvenu marketinšku izreku da je tri puta skuplje tražiti novog kupca nego zadržati starog. Zaista, značajne kupce treba sačuvati dobrom poslovnom saradnjom koja je otporna na upade konkurencije. Novi kupci zahtevaju mnogo više vremena i ulaganja za saradnju, jer o njima treba prikupiti podatke. Međutim, kada se posmatra uspeh firme, nije važno da li su kupci stari ili novi, važno je da su značajni i da su na Vašoj strani.

Stari kupci će povremeno postavljati veće zahteve pred nas, a novi će vremenom postajati stari, a novac će Vam donositi ključni kupci.

Pročitaj tekst

ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA - KREATIVAN PUT DO VRHUNSKOG IMIDŽA

datum objave: 2021-08-20

ODRŽAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA - KREATIVAN PUT DO VRHUNSKOG IMIDŽA

Održavanje društvenih mreža je već par godina zanimanje kojem pristupa sve veći broj ljudi. Kada napravite stranice na društvenim mrežama, odradite osnovne postavke i iskreirate plan održavanja društvenih mreža, najbitniji deo posla tek počinje. Važno je da stranice redovno ažurirate novim vestima o svom poslovanju, proizvodima, uslugama i drugim informacijama. U prethodnoj objavi pisali smo o marketingu na društvenim mrežama, a sada pišemo i o ljudima koji su zaduženi za ovaj deo posla - Menadžeri društvenih mreža.

Pročitaj tekst

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - POGLED U STVARNOST, KORAK U BUDUĆNOST

datum objave: 2021-08-16

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA - POGLED U STVARNOST, KORAK U BUDUĆNOST

Marketing na društvenim mrežama moćan je način da sva preduzeća dopru do potencijalnih klijenata. Preduzeća već komuniciraju putem društvenih mreža. Ne propustite priliku da direktno komunicirate sa njima! Dobar marketing na društvenim mrežama može doneti odličan uspeh u pribavljanju novih kupaca i obožavalaca Vašeg brenda. 

Pročitaj tekst

VIBER BULK - PREKO APLIKACIJE DO ZVEZDA

datum objave: 2021-07-23

VIBER BULK - PREKO APLIKACIJE DO ZVEZDA

Viber je jedan od najzastupljenijih aplikacija sa stalnim rastom tržišnog udela. Iako nije univerzalan kao SMS, Viber nudi interaktivniji i zanimljiviji kanal koji spaja tekstualne poruke sa bogatijim karakteristikama poput slika, linkova i fajlova. Takođe, Viber ima mnogobrojne funkcije koje poboljšavaju poverenje, poput poslovnog profila. Zbog svega navedenog, Viber se izdvaja kao popularan kanal među poslovnim liderima.

Pročitaj tekst

SMS BULK - POŠALJITE PORUKU I GLEDAJTE KAKO VAŠ BIZNIS RASTE

datum objave: 2021-07-22

SMS BULK - POŠALJITE PORUKU I GLEDAJTE KAKO VAŠ BIZNIS RASTE

Komunikacija sa klijentima svakodnevno dobija nove dimenzije. To je očekivano s obzirom na to da korisnici danas mogu biti u kontaktu na bezbroj načina koje im nude telefonija i Internet. Ipak, svedoci smo toga da u digitalnom dobu klijenti retko sami pronalaze usluge i proizvode. Obično kompanije prve prilaze njima koristeći kanale koje njihova ciljna grupa najviše koristi. Jedan od najpopularnijih i omiljenih načina komuniciranja je putem SMS poruka.

Pročitaj tekst

VREDITE ONOLIKO KOLIKO VAM JE KVALITETNA BAZA KLIJENATA

datum objave: 2021-07-16

VREDITE ONOLIKO KOLIKO VAM JE KVALITETNA BAZA KLIJENATA

Da li znate koliko kupaca u ovom trenutku razmišlja o kupovini Vaše robe ili usluge? Da li znate da svi mogu biti Vaši klijenti? Uz adekvatnu bazu klijenata možete pokrenuti stare klijente i njihovim zadovoljstvom privući i potencijalne klijente.
Pročitaj tekst

SMS I WEB LOYALTY PROGRAM - SREĆA JE NA VAŠOJ STRANI I NA VAŠEM LOYALTY PROFILU!

datum objave: 2021-07-09

SMS I WEB LOYALTY PROGRAM - SREĆA JE NA VAŠOJ STRANI I NA VAŠEM LOYALTY PROFILU!

Najveći izazov današnjice postalo je pitanje kako promovisati neki brend ili proizvod. U svetu gde marketing vuče sve karte, nema mnogo vremena za opuštanje, potrebno je konstantno raditi na vidljivosti i na jačanju brenda. Na sreću, danas je i jedno i drugo lako moguće rešiti uz pomoć uspešnog Loyalty programa.

Pročitaj tekst

ZAŠTO ORGANIZOVATI SMS NAGRADNU IGRU?

datum objave: 2018-02-27

ZAŠTO ORGANIZOVATI SMS NAGRADNU IGRU?

Ako znate da 95% korisnika mobilnog telefona ima svoj uređaj u blizini 24h dnevno, zašto niste isprobali mobilni marketing? Ako je Vaš odgovor da ne znate kako da prikupite bazu korisnika MI IMAMO REŠENJE ZA VAS – SMS NAGRADNU IGRU!  Krenimo od početka... 

Pročitaj tekst

ŠTA JE KONTAKT CENTAR I KAKO DA GA UVEDETE U POSLOVANJE?

datum objave: 2018-01-31

ŠTA JE KONTAKT CENTAR I KAKO DA GA UVEDETE U POSLOVANJE?

Za kupca kontakt centar predstavlja glas kompanije, a za kompaniju važan izvor informacija o kupcima, tržištu i konkurenciji, bitan deo marketing ili prodajne strategije, korisnički servis i krizni centar. Ako je kontakt centar dobro organizovan, kupac će dobiti odgovore na sva pitanja i postati odan brendu, a kompanija će steći lojalne kupce i početi da zarađuje više! Koristi su obostrane! Međutim, ako kontakt centar nije dobro organizovan predstavljaće samo trošak.

Pročitaj tekst

Zašto mi?

Posedujemo veliko znanje i iskustvo na polju telekomunikacija, naročito u domenu razvoja Voice i SMS servisa. Razvili smo i značajan broj kompleksnih internet aplikacija od kojih neke uključuju i korišćenje custom streaming-a.
Uz naša rešenja i tehničku podršku uspešno posluje preko 400 kompanija.

Svoje poslovanje smo podredili svojim klijentima.
U svakom trenutku znate da tim iskusnih profesionalaca radi za Vas. Sledite primer uspešnih kompanija koje su svoje poverenje poverile nama.

Naši konsultanti će vam brzo i efikasno predstaviti rešenje kojim unapređujete svoje poslovanje. Uštedećemo Vam sate potrage za modelom koji će najbolje zadovoljiti Vaše potrebe i preporučiti Vam upravo ona rešenja koja će, sa minimum Vaših resursa, dati najplodnije rezultate. Uštedite vreme i resurse!

Nemojte ulagati vreme i novac u skupu opremu, softver i obuku, mi smo to vreme i novac već uložili za Vas. Na Vama je samo da nam predočite svoje potrebe i mi ćemo naći najbolje rešenje za Vas.
Mi nismo trošak. Naša naknada je daleko manja od uštede ili dodatne zarade koju ostvarujete u radu sa nama!

Partneri o nama
  • Suradnja sa poduzečem Oneclick Solution nam je otvorila nove horizonte na svim segmentima. Njihova ekipa je bila promptna i pozitivna, tako da su bili svi zahtjevi rješeni u roku. Zahvaljujem se ekipi i nadam se još veči suradnji.
    - Jernej Kenda, Novatel
  • "Hvala vam na izuzetnoj saradnji tokom nagradne igre "Dobro jutro, džezveri". Podrška vaše kompanije tokom ovog projekta je bila na vrhunskom nivou i od izuzetnog značaja. Bilo je zadovoljstvo sarađivati sa timom posvećenih profesionalaca kao što ste vi. Radujem se saradnji sa vama na nekom od narednih projekata."
    Vladimir Stijelja, Account Assistant, Kreativa Unlimited
  • Glavni adut ove kompanije je mlad, profesionalan i ambiciozan IT tim. Zadovoljstvo je raditi sa tako obrazovanim i kreativnim ljudima.
    - Goran Zečević, Business Outlook
  • Sa kompanijom “One click solutions” sarađujemo veoma uspešno na polju SMS i VOICE servisa. Reč je o veoma profesionalnoj, modernoj i ažurnoj kompaniji. Veliko je olakšanje kada za saradnika imate firmu, kojoj su Vaši ciljevi na prvom mestu.
    Božidar Radetić, Telemon
  • Inovativnost, kreativnost i široko znanje o modernim tehnologijama su najveća prednost ove kompanije.
    - Zoran Tadić, IT Creator, Beograd
KONTAKTIRAJTE NAS ZA DODATNE INFORMACIJE
Telefon: 011/4429-129
Mail: marketing@oneclick.rs
Pratite nas na društvenim mrežama
x
Korišćenjem našeg sajta potvrdjujete da ste pročitali politiku privatnosti ovog sajta i da ste sa njom saglasni.
Za više detalja o politici privatnosti na ovom sajtu pogledajte ovu stranicu. Slažem se