ONE CLICK CALL CENTAR za maksimalnu produktivnost

One Click Call Centar Vam omogućava da, pored toga što imate praćenje i kontrolu rada call centra u realnom vremenu, takođe dobijate i korisnički interfejs za svakog operatera koji čuva u bazi podataka sve što je bitno, i dostupnost od 24h, 7 dana u nedelji. Ukoliko već imate neko softversko rešenje za poslovanje, naš softver ima veliku fleksibilnost povezivanja sa Vašim modulima i time Vam omogućava brzu integraciju Call Centra u Vaše poslovanje.

Zagarantovan sla 99,9%
uz svaki paket dobijate besplatnu obuku i video materijal

Najčešće postavljena pitanja

Šta je IVR?

IVR nam omogućava da snimimo poruku dobrodošlice i omogućava nam da imamo meni koji se kontrolišete telefonskim tasterima.

Šta je VOIP?

VOIP je prenos govornog i multimedijalnog sadržaja preko internet veze.

Šta je CRM?

CRM je tehnologija za upravljanje svim odnosima i interakcijama Vaše kompanije sa kupcima i potencijalnim kupcima.

Da li je važno ko mi je provajder fiksne telefonije?

Za realizaciju usluge, nije bitno ko je provajder fiksne telefonije. U zavisnosti od operatera koji vam pruža uslugu, moguće je da postoje različite konfiguracije.

Od čega zavisi krajnja cena kontakt centar rešenja?

Ugovorena cena zavisi od dužine trajanja potpisanog ugovora, broja agenata, vaših potreba, kao i složenosti samog call centra. Detalje možete pronaći u našem cenovniku i kontaktirati nas putem mail-a marketing@oneclick.rs, tel 011/207-3010.

Da li agenti mogu da rade od kuće?

Da, apsolutno.

Šta je predictive dialer?

Prediktivni algoritam bira listu telefonskih brojeva i povezuje pozive na koje je odgovoreno sa ljudima koji pozivaju, odnosno sa agentima. Prediktivni birači koriste statističke algoritme da bi minimizirali vreme koje agenti provode čekajući između razgovora, dok minimiziraju pojavu da neko odgovara kada agent nije dostupan.

Šta je SIP TRUNK?

Priključite svoju telefonsku centralu na javnu telefonsku mrežu koristeći internet i Rivoip SIP Trunking uslugu. To znači, svi odlazni i dolazni pozivi bi se vršili preko interneta tj. Rivoip-a. Isplati se koristiti SIP Trunking iz razloga značajne uštede na telefonskim računima.

Šta je agentska skripta?

Skripte agenta pružaju agentima smernice o tome šta da rade kada dođu do problema sa klijentom. Skripte osiguravaju da se razmenjuju samo informacije koje su tačne i podržane od strane kompanije, a takođe štite organizaciju po pitanju usklađenosti sa zakonom. Skripte agenta pomažu organizacijama da budu ujedinjene, precizne i efikasne, a u isto vreme i brže i efikasnije u radu sa klijentima.

Šta mi je potrebno od opreme za rad kontakt centra?

Da biste koristili svoj kontakt centar potreban vam je samo računar/lap top i slušalice.

Preduslov je minimum 4Gb RAM-a DDR3 ili više, I3 CPU ili bolji, 30 Mb/sec protok interneta ili bolji. Prednost imaju USB slušalice.

Koliko vremena je potrebno da se aktivira kontakt centar?

Od momenta potpisivanja ugovora, potrebno je od 7-14 radnih dana za puštanje servisa u rad, u zavisnosti od vaših zahteva, kao i samih provajdera telefonije.

Šta je GSM Modul?

GSM Modul omogućava pozivanje sa mobilnog telefona i da u tom slučaju telefonija je mnogo jeftinija, a da ostaje pozivanje fixnih sa fixnog telefona i da se time dobija najbolja moguce cena telefonije generalno.

Šta je whispering opcija i šta omogućava?

Aplikacija za obuku šapatom omogućava supervizoru da „šapuće“ savet agentu, a da ga korisnik ne čuje. U ovom scenariju, aplikacija postavlja dvosmerni razgovor između agenta i korisnika, koji samo oni čuju.