KONTAKT CENTAR (CALL CENTAR)
U današnje vreme Kontakt centar (call centar) ima veoma važnu ulogu u sprovođenju poslovne strategije kompanije u odnosu sa trenutnim i potencijalnim korisnicima, te nije svejedno na koji način je osmišljen i organizovan. Kompanija OneClick Solutions je zastupnik britanske kompanije Sytel za Zapadnu Evropu i kompanije Zycoo, što vam garantuje perfektna softverska rešenja, najbolje moguće performanse i efikasnost.
Bilo da već imate svoj kontakt centar (call centar), a želite da poboljšate njegove performanse ili tek planirate da uvedete kontakt centar u poslovanje vaše kompanije, kontaktirajte nas i počnite da zarađujete više!
Glavni povod za uvođenje kontakt centra u poslovanje Vaše kompanije je uspostavljanje dobrog odnosa sa korisnicima.
Komunikaciju sa korisnicima možete ostvariti putem:
Telefona
Putem Web-a (e-mail, chat, smartphone, društvene mreže i Web aplikacije)
- SMS-om
- ŠTA DOBIJATE INSTALIRANJEM KONTAKT CENTRA U POSLOVANJE VAŠE KOMPANIJE?
- MOGUĆNOSTI KONTAKT CENTRA
- VRSTE KONTAKT CENTRA
- BESPLATAN POZIV – FREE PHONE (FPN)
- UNIVERZALNI PRISTUPNI BROJ – UNIVERSAL ACESS NUMBER(UAN)
- TELEFONSKA VEZA SA DODATNOM CENOM – PREMIUM RATE (PRM)
Ovaj vid poslovanja Vam donosi brojne prednosti, a ovo su neke od njih:
Obuhvata sve korisnike Vaših proizvoda ili usluga, bez obzira na kojoj teritoriji žive
Informacije su dostupne na jednom mestu, bez potrebe da se korisnici upućuju na druge brojeve telefona
Informacije su dostupne 24 časa, 7 dana u nedelji
Automatizacija poziva
Agentima su uvek dostupne sve neophodne informacije
Praćenje istorije poziva od strane agenata
Svi pozivi se snimaju, te se zahvaljujući tome omogućava praćenje kvaliteta rada agenata
Smanjivanje mogućnosti ljudske greške
Povećavanje naplate pomoću sistema za obaveštavanje o stanju dospelih potraživanja korišćenjem govornih mašina, SMS-a ili agenata
Integrisanje različitih vidova komunikacije u cilju pružanja kvalitetnije usluge.
Kontakt centri nude rešenja koja su primenljiva u svakoj organizaciji i u potpunosti odgovaraju svim specifičnim potrebama, a pružaju sledeće mogućnosti:
Ostvarivanje direktnog kontakta sa korisnicima,
Kreiranje baze informacija o potrošačima i njihovim navikama,
Realizaciju marketinških i prodajnih aktivnosti u skladu sa zacrtanim ciljevima,
Obaveštavanje korisnika o neizmirenim računima,
Sproveđenje poslova naplate potraživanja,
Realizacija poslova masovnih komunikacija sa korisnicima,
Izradu efikasne analize telefonskog saobraćaja,
Uspešno upravljanje ljudskim resursima i
Praćenje i povećanje produktivnosti organizacije.
Putem tradicionalnog kontakt centra možete ostvariti direktan kontakt sa korisnicima. Pritom, važno je razlikovati:
Inbound kontakt centar – Reč je o kontakt centru, koji prihvata dolazne pozive, odnosno pozive koje inicira kupac.
Outbound kontakt centar – U ovom slučaju agenti iniciraju odlazne pozive ka postojećim i potencijalnim klijentima.
Pozivanje je besplatno za korisnike Vaših usluga
Sve troškove snosi pretplatnik servisa – kompanija.
Pozivi se tarifiraju po ceni međumesnog poziva.
Numeracija: 0800-xxx xxx
Kada se koristiti FPH?
za otvaranje call centra (banke, opštine, taxi udruženja, mala i srednja preduzeća…)
za poboljšanje komunikacije sa važnijim korisnicima
za prihvatanje i rešavanje žalbi korisnika
za reklamno-marketinške aktivnosti
za prihvatanje narudžbina i prodaje proizvoda/usluga
Šta dobijate uvođenjem broja 0800?
prepoznatljivost firme
poverenje svojih korisnika
otvorenu komunikaciju sa svojim korisnicima– ukoliko je firma zainteresovana za njihove potrebe i mišljenja
dostupnost – potpuno besplatno za korisnike
informacije o tržištu
Postoji mogućnost ograničenja dolaznih poziva ka kodu 0800 (npr:dostupnost samo sa područja 021)
Osnovne karakteristike:
- Jedinstveni pretplatnički broj na teritoriji Srbije.
- Više servisnih stanica na celoj teritoriji.
- Tarifira se i korisnik i pretplatnik.
- Korisnik se tarifira po ceni lokalnog poziva
- Pretplatniku servisa (firma, kompanija, preduzeće…) se tarifira preostali iznos cene poziva iz fiksne mreže – razlika međumesnog i lokalnog poziva.
- Numeracija: 0700-xxx xxx
Šta dobijate uvođenjem broja 0700?
- prepoznatljivost – UAN je lako pamtljiv broj
- dostupnost iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija
- Korisnici Vaših proizvoda/usluga će dobiti potrebnu informaciju, rezervaciju ili uslugu, onda kada njima to odgovara
- Pridobićete poverenje i naklonost svojih korisnika.
- Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)
Napomena: Ovaj broj će uskoro biti dostupan i za Telenor i VIP mobilne operatere.
Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)
Osnovne karakteristike:
- Pretplatniku servisa omogućavaju se dolazni telefonski pozivi sa posebnom tarifom iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija (uskoro Telenor/VIP i ostali fiksni operatori)
- Tarifiranje se vrši na teret korisnika usluge
- Dostupnost na čitavoj teritoriji Srbije
- Podela ostvarenog prihoda između Telekom operatera, kompanije One Click Solutions i Vaše kompanije.
- Numeracija: 090x/xxx xxx
- Kada se koristiti PRM?
Kada se koristi PRM broj?
Ovaj broj koristite onda kada korisnicima svojih proizvoda ili usluga želite da obezbedite
- Aktuelne informacije
- Savet stručnjaka
- Trenutnu pomoć
- Sportske rezultate
- Sadržaji muzičko-zabavnog karaktera…