KONTAKT CENTAR (CALL CENTAR)
U današnje vreme Kontakt centar (call centar) ima veoma važnu ulogu u sprovođenju poslovne strategije kompanije u odnosu sa trenutnim i potencijalnim korisnicima, te nije svejedno na koji način je osmišljen i organizovan. Kompanija OneClick Solutions je zastupnik britanske kompanije Sytel za Zapadnu Evropu i kompanije Zycoo, što vam garantuje perfektna softverska rešenja, najbolje moguće performanse i efikasnost.
Bilo da već imate svoj kontakt centar (call centar), a želite da poboljšate njegove performanse ili tek planirate da uvedete kontakt centar u poslovanje vaše kompanije, kontaktirajte nas i počnite da zarađujete više!
Glavni povod za uvođenje kontakt centra u poslovanje Vaše kompanije je uspostavljanje dobrog odnosa sa korisnicima.
Komunikaciju sa korisnicima možete ostvariti putem:
-
Telefona
-
Putem Web-a (e-mail, chat, smartphone, društvene mreže i Web aplikacije)
- SMS-om
- ŠTA DOBIJATE INSTALIRANJEM KONTAKT CENTRA U POSLOVANJE VAŠE KOMPANIJE?
- MOGUĆNOSTI KONTAKT CENTRA
- VRSTE KONTAKT CENTRA
- BESPLATAN POZIV – FREE PHONE (FPN)
- UNIVERZALNI PRISTUPNI BROJ – UNIVERSAL ACESS NUMBER(UAN)
- TELEFONSKA VEZA SA DODATNOM CENOM – PREMIUM RATE (PRM)
Ovaj vid poslovanja Vam donosi brojne prednosti, a ovo su neke od njih:
-
Obuhvata sve korisnike Vaših proizvoda ili usluga, bez obzira na kojoj teritoriji žive
-
Informacije su dostupne na jednom mestu, bez potrebe da se korisnici upućuju na druge brojeve telefona
-
Informacije su dostupne 24 časa, 7 dana u nedelji
-
Automatizacija poziva
-
Agentima su uvek dostupne sve neophodne informacije
-
Praćenje istorije poziva od strane agenata
-
Svi pozivi se snimaju, te se zahvaljujući tome omogućava praćenje kvaliteta rada agenata
-
Smanjivanje mogućnosti ljudske greške
-
Povećavanje naplate pomoću sistema za obaveštavanje o stanju dospelih potraživanja korišćenjem govornih mašina, SMS-a ili agenata
-
Integrisanje različitih vidova komunikacije u cilju pružanja kvalitetnije usluge.
Kontakt centri nude rešenja koja su primenljiva u svakoj organizaciji i u potpunosti odgovaraju svim specifičnim potrebama, a pružaju sledeće mogućnosti:
-
Ostvarivanje direktnog kontakta sa korisnicima,
-
Kreiranje baze informacija o potrošačima i njihovim navikama,
-
Realizaciju marketinških i prodajnih aktivnosti u skladu sa zacrtanim ciljevima,
-
Obaveštavanje korisnika o neizmirenim računima,
-
Sproveđenje poslova naplate potraživanja,
-
Realizacija poslova masovnih komunikacija sa korisnicima,
-
Izradu efikasne analize telefonskog saobraćaja,
-
Uspešno upravljanje ljudskim resursima i
-
Praćenje i povećanje produktivnosti organizacije.
Putem tradicionalnog kontakt centra možete ostvariti direktan kontakt sa korisnicima. Pritom, važno je razlikovati:
Inbound kontakt centar – Reč je o kontakt centru, koji prihvata dolazne pozive, odnosno pozive koje inicira kupac.
Outbound kontakt centar – U ovom slučaju agenti iniciraju odlazne pozive ka postojećim i potencijalnim klijentima.
-
Pozivanje je besplatno za korisnike Vaših usluga
-
Sve troškove snosi pretplatnik servisa – kompanija.
-
Pozivi se tarifiraju po ceni međumesnog poziva.
-
Numeracija: 0800-xxx xxx
Kada se koristiti FPH?
-
za otvaranje call centra (banke, opštine, taxi udruženja, mala i srednja preduzeća…)
-
za poboljšanje komunikacije sa važnijim korisnicima
-
za prihvatanje i rešavanje žalbi korisnika
-
za reklamno-marketinške aktivnosti
-
za prihvatanje narudžbina i prodaje proizvoda/usluga
Šta dobijate uvođenjem broja 0800?
-
prepoznatljivost firme
-
poverenje svojih korisnika
-
otvorenu komunikaciju sa svojim korisnicima– ukoliko je firma zainteresovana za njihove potrebe i mišljenja
-
dostupnost – potpuno besplatno za korisnike
-
informacije o tržištu
-
Postoji mogućnost ograničenja dolaznih poziva ka kodu 0800 (npr:dostupnost samo sa područja 021)
Osnovne karakteristike:
- Jedinstveni pretplatnički broj na teritoriji Srbije.
- Više servisnih stanica na celoj teritoriji.
- Tarifira se i korisnik i pretplatnik.
- Korisnik se tarifira po ceni lokalnog poziva
- Pretplatniku servisa (firma, kompanija, preduzeće…) se tarifira preostali iznos cene poziva iz fiksne mreže – razlika međumesnog i lokalnog poziva.
- Numeracija: 0700-xxx xxx
Šta dobijate uvođenjem broja 0700?
- prepoznatljivost – UAN je lako pamtljiv broj
- dostupnost iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija
- Korisnici Vaših proizvoda/usluga će dobiti potrebnu informaciju, rezervaciju ili uslugu, onda kada njima to odgovara
- Pridobićete poverenje i naklonost svojih korisnika.
- Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)
Napomena: Ovaj broj će uskoro biti dostupan i za Telenor i VIP mobilne operatere.
Telefonska veza sa dodatnom cenom – Premium rate (PRM)
Osnovne karakteristike:
- Pretplatniku servisa omogućavaju se dolazni telefonski pozivi sa posebnom tarifom iz fiksne i mobilne mreže Telekom Srbija (uskoro Telenor/VIP i ostali fiksni operatori)
- Tarifiranje se vrši na teret korisnika usluge
- Dostupnost na čitavoj teritoriji Srbije
- Podela ostvarenog prihoda između Telekom operatera, kompanije One Click Solutions i Vaše kompanije.
- Numeracija: 090x/xxx xxx
- Kada se koristiti PRM?
Kada se koristi PRM broj?
Ovaj broj koristite onda kada korisnicima svojih proizvoda ili usluga želite da obezbedite
- Aktuelne informacije
- Savet stručnjaka
- Trenutnu pomoć
- Sportske rezultate
- Sadržaji muzičko-zabavnog karaktera…
PREUZIMANJE MATERIJALA