Viber je jedan od najzastupljenijih aplikacija sa stalnim rastom tržišnog udela. Iako nije univerzalan kao SMS, Viber nudi interaktivniji i zanimljiviji kanal koji spaja tekstualne poruke sa bogatijim karakteristikama poput slika, linkova i fajlova. Takođe, Viber ima mnogobrojne funkcije koje poboljšavaju poverenje, poput poslovnog profila. Zbog svega navedenog, Viber se izdvaja kao popularan kanal među poslovnim liderima.

ŠTA JE VIBER BULK?

Viber bulk su usluge koje se koriste za jednosmernu i dvosmernu komunikaciju sa velikim brojem unapred određenih korisnika ( fizičkih lica ) usluga kojima se ažurno dostavljaju određene informacije.


Na prednosti Viber bulk-a ukazuju sledeće činjenice:

  • Oko 3,5 milijardi ljudi na svetu je registrovano da su Viber korisnici;
  • Viber aplikacija je u top 10 preuzetih aplikacija širom sveta;
  • 7 miliona interakcija se svakog minuta dešava na Viber-u;
  • 1 od 4 korisnika otvara poziva na akciju u Viber poruci;
  • 82% linkova poslatih preko Vibera se otvori;
  • 96% poruka na Viberu pročita se u roku od tri minuta;
  • 97% poruka se isporuči na Viberu, jer ima napouzdaniju aplikaciju za razmenu poruka.

Kao takva, primena Viber bulk-a omogućava kompanijama da steknu i da učvrste konkurentsku prednost i da ostvare još jaču i dinamičniju komunikaciju sa klijentima.

Viber bulk se šalje u vidu promotivnih i transakcionih poruka.

  1. Promotivni Viber bulk se šalje u marketinške svrhe. Ove poruke uključuju informacije o tekućim rasprodajama, ponudama i drugim vrstama marketinških kampanja.
  2. Transakcioni Viber bulk je u vezi sa automatskim slanjem notifikacija u operativne svrhe kao što su podsetnici za plaćanje, sastanke, potvrde narudžbine, ažuriranje isporuka, prijava i mnogo toga.
  3. Viber bulk, takođe, može biti i personalizovan, što dodatno podstiče zadovoljstvo korisnika, jer se na taj način izdvajaju od ostalih korisnika.
  4. Viber notifikacije ( real-time poruke ) su obaveštenja koja se šalju pojedinačno svakom korisniku, a odnose se na promene u vezi sa profilom korisnika ( obaveštenje o obavljenoj uplati ili isplati, trenutni status računa, opomene za neplaćen račun ili ratu kredita i slično ).
  5. Viber podsetnik predstavlja automatsko slanje tekstualnih poruka koje firmama služi da klijente podsete na zakazani termin, rezervaciju ili neki važan događaj. Na taj način, smanjuje se mogućnost da klijenti zaborave na zakazani termin ili važan datum, čime se direktno štede vreme i novac.
  6. Viber kupon je izuzetno brz, efikasan i povoljan alat za promociju i jačanje brenda i sticanje lojalnosti klijenata, jer ne zahteva troškove distribucije štampanog materijala i telefon je korisnicima stalno dostupan, što znači da kupon ne mogu izgubiti lako.
  7. Viber vizit karta je program koji može da se postavi na sajt firme ili poslovni profil na Viberu, čime se omogućava da posetioci na vrlo jednostavan način dobiju tražene podatke.

Viber bulk je natprosečno jednostavan za upotrebu. Potrebno je samo da se izabere dobavljač, da se odredi datum i vreme slanja bulk-a, otpremi lista klijenata, navede tekstualna poruka koja je formulisana za slanje, ubaci link koji klikom na dugme vodi do određenog sajta, kanala, stranice i slika koja će vizuelno upotpuniti poruku. Zatim se samo klikne na Send dugme. Za samo nekoliko sekundi svi klijenti sa liste će dobiti poruku u realnom vremenu u kojem mogu da se pregledaju rezultati slanja Viber bulk-a i da se odmah reaguje na njih.

BENEFITI VIBER BULK-A

  • Viber bulk omogućava da se poruke pošalju u isto vreme velikom broju korisnika širom sveta, jer nema dodatnog plaćanja za slanje poruka u inostranstvo;
  • Viber bulk se šalje velikom brzinom do 5000 poruka u sekundi;
  • Dostupnost kupcima je 24h i postoji mogućnost izbora adekvatnog vremenskog intervala za datu poruku;
  • Velika je verovatnoća da će poruka biti pročitana odmah i izazvati brzu reakciju;
  • Moguće je trenutno reagovati na nepredviđene situacije;
  • Viber bulk omogućava slanje poruka korišćenjem čak 1000 karaktera;
  • Viber bulk može biti višejezični;
  • U potpisu poruke može stajati ime firme, što predstavlja jeftinu direktnu reklamu;
  • Poruke se šalju direktnim Viber kanalom, tako da ne ulaze u neželjnu poštu i dolaze do svih primalaca;
  • Viber aplikacija je najčešća aplikacija za deljenje linkova i slika, što marketing čini efektnim;
  • Za razliku od SMS bulk-a, u Viber aplikaciji moguće je slanje fajlova;
  • Svi navedeni elementi se mogu poslati u jedinstvenoj poruci;
  • Za razliku od SMS bulk-a, Viber bulk omogućava opciju uzvraćanja i blokiranja, kao i ponovne prijave na bulk;
  • Za razliku od SMS bulk-a, za Viber bulk naplaćuju se samo isporučene poruke;
  • Korisnik Viber bulk servisa sam kontroliše proces obaveštavanja;
  • Cena slanja Viber bulk-a je niža u odnosu sa cenu slanja poruke putem mobilnog telefona i SMS bulk-a za 69%;
  • Gradi se trajni kvalitet odnosa sa kupcem;
  • Konkurentska prednost je ogromna;
  • Postoji merljivost isplativosti ulaganja u Viber bulk servis;
  • Korišćenje aplikacije za slanje Viber bulk-a je jednostavno, bez komplikovanih obuka i instalacija;
  • Postoji mogućnost varijabilnosti, odnosno istovremenog slanja Viber i SMS poruka.

PRAVNA STRANA VIBER BULK-A

  1. Da bi primalac dobio poruku neophodno je da bude saglasan sa tim, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ( traže se samo neophodni lični podaci koji se čuvaju u neophodnom vremenskom periodu );
  2. Personalni podaci moraju biti tačni, kompletni i aktuelni za namenu za koju su skupljani i/ili procesirani;
  3. Personalni podaci se mogu koristiti samo u skladu sa zakonom i standardima najbolje prakse;
  4. Personalni podaci se dobijaju samo za specifične, eksplicitne, zakonske i legitimne namene i neće biti dalje korišćeni ni na jedan način koji nije u skladu sa ovim namenama;
  5. Prva Viber poruka mora biti informativnog karaktera, a sve naredne poruke mogu biti reklamne sadržine;
  6. Ukoliko se šalju reklamne poruke, one se mogu slati isključivo od 9h svakog dana do najkasnije 20h;
  7. Klijent se obavezuje da preduzme sve mere poštovanja odredbi ugovora i onemogući korišćenje Viber servisa korisnicima koji krše odredbe ugovora;
  8. Klijent mora uskladiti način korišćenja Vibera sa opštim uslovima pružanja usluge od strane Vibera i pojedinačnim upustvima dostavljenim od Vibera;
  9. Klijent mora obezbediti svu infastrukturu za Viber interfejs i mesečnu naknadu za sve sendere;
  10. U slučaju pokretanja bilo kakvog postupka pred sudom, klijent preuzima odgovornost za sadržaj Viber poruka;
  11. Klijent se saglašava da nijedan deo Viber aplikacije neće kopirati, reporudukovati, distribuirati, preuzeti, postaviti ili preneti u bilo kom obliku i na bilo koji način trećim licima i da će nadoknaditi štetu ukoliko do toga dođe;
  12. Klijent neće koristiti Viber servis da izazove štetu ili povredu neke osobe ili imovine, koristi material koji je lažan, uznemiravajući ili nepristojan, prekrši prava na privatnost ili promoviše netrpeljivost, rasizam, mržnju i nasilje, narušava pravo intelektualni svojine ili drugih vlasničkih prava i na bilo koji način krši zakonodavstvo;
  13. Korisnici u svakom trenutku imaju mogućnost da se odjave sa servisa;
  14. Postoji pravo korisnika da traži da se podaci izbrišu u slučaju njihove neadekvatne primene.

Viber, omiljena aplikacija može biti i dobitna. Vredno je pokušati.