Usluge call centra male kompanije uzdižu na nivo velikih kompanija omogućavajući im da se takmiče sa njima. Postoji mnogo načina na koje male kompanije mogu da pruže podršku i interakciju jedan na jedan kojima veće kompanije jednostavno nisu u stanju da upravljaju. Takođe, postoje i neke prednosti kada se nude usluge veće kompanije uz zadržavanje ličnog dodira koji malih kompanija.

Call centar je odličan način da se ukaže na ove prednosti i da se postigne ravnoteža.

USLUGE CALL CENTRA MALE KOMPANIJE VODE DO USPEHA KOJIM RASPOLAŽU VELIKE KOMPANIJE

Call centar male kompanije ima posebne prednosti u odnosu na call centar velikih kompanija.

Ukoliko korisnici stalno dobijaju govornu poštu kada zovu, to može da stvori utisak da Vaša kompanija nije opremljena da se nosi sa trenutnim opterećenjem, posebno ako ste na putu uspeha. S druge strane, ako korisnici mogu da pozovu u bilo koje vreme, danju ili noću, i da ih pozdravi profesionalna, ljubazna osoba koja će im pomoći ili preuzeti njihovu poruku i osigurati da ona stigne do odgovarajuće strane, to može uveriti pozivaoce da se njihova zabrinutost direktno rešava.

Sve češće, mnoge lokalne kompanije koriste podršku call centr/a kako bi podigle svoj poslovni imidž i uspeh. Za vreme i posle radnog vremena pozive preuzimaju operateri koji brzo i efikasno prenose poruke odgovarajućim stranama u kompaniji do kojih pozivaoci pokušavaju da dođu. Neke male kompanije su čak odlučile da koriste i virtuelne operatere da obrade pozive kako bi prikazali sliku profesionalizma svaki put kada neko pozove njihovu kompaniju. Na taj način, call centar Vašoj kompaniji pravi projektovanu sliku koja čini da izgleda veće i sposobna da se nosi sa svime što joj se nađe na putu, podjednako kao i velike kompanije.

Usluge call centra malu kompaniju ne čine samo većom. Suština je u tome da Vaše poslovanje podignete na viši nivo i pokažete svojim korisnicima da poslovanje sa Vama znači uvek dobijanje vrhunske usluge. Takođe, usluge call centra pomažu da se uhvati više prodajnih mogućnosti, poboljša Vaša ponuda usluga za korisnike, kao i Vaša produktivnost. 

Ono što je najvažnije, call centar pomaže u ulivanju osećaja poverenja u Vašu organizaciju među jednakim i većim i potencijalnim klijentima.

ŠTA JE MALIM KOMPANIJAMA VAŽNO KADA JE REČ O USLUGAMA CALL CENTRA?

Zvuči odlično, zar ne? Jeste, ali morate da povedete računa o nekoliko važnih stvari. Pre nego što se odlučite za usluge call centra, isplati se istražiti njihove usluge pre nego što ih angažujete kako biste bili sigurni da ćete pronaći najbolju opciju za svoju kompaniju. Kao prvo, obavezno pitajte da li su upoznati sa Vašom određenom industrijom i nemojte se plašiti da tražite reference. U mnogim industrijama, kao što su pravo ili zdravstvo, postoje posebni propisi i zakoni koji se odnose na informacije o klijentima, pa ako radite u tim ili sličnim oblastima, sigurno želite da radite sa call centrom sa iskustvom u toj oblasti.

Takođe je dobra ideja pronaći call centar koja ima pristup bazama koje su Vam potrebne. Oni bi trebalo da rade sa Vama kako biste prilagodili idealan plan i osigurali da usluga projektuje sliku koju želite da se stvori kada se njihovi operateri jave na telefon u Vaše ime. Mali detalji poput razvoja prilagođene skripte i baze znanja sa čestim pitanjima i odgovorima na uobičajena pitanja mogu pomoći da se osigura da se Vaši klijenti i potencijalni klijenti uvek tretiraju na način u skladu sa imidžom Vašeg brenda i vrednostima kompanije.

Međutim, mnoge male kompanije smatraju da je teško isplativo da obezbede call centar koji radi 24h. Mogućnost da se takmičite sa velikim i globalnim poslovnim operacijama znači da morate istražiti i različita rešenja koja su isplativa za Vaš tip poslovanja. Većina malih kompanija, pa čak i mnoga srednja preduzeća nemaju dovoljno resursa da angažuju svoje osoblje kako bi obezbedili 24-časovnu pokrivenost poziva. Pokrivanje svih plata zaposlenih potrebnih za ovaj poduhvat nije najbolje korišćenje resursa male kompanije. Međutim, poslovne prilike ne prestaju jednostavno kada se kancelarija zatvori u 17 časova. Zagonetka izbora između propuštanja važnih telefonskih poziva i plaćanja da se angažuje neko da pokriva telefone 24/7 je česta među kompanijama. Između njih, pozivi su ipak najvažniji. Najbolje rešenje je da svoje usluge odgovaranja na pozive ipak prepustite kvalifikovanoj trećoj strani, odnosno call centru. 

TRI GLAVNE PREDNOSTI KOJE PRUŽAJU USLUGE CALL CENTRA MALIM  KOMPANIJAMA

Usluge call centra male kompanije omogućavaju joj da ostvari tri najvažnije prednosti:

Konstantna dostupnost

Vaši klijenti mogu da dobiju podršku od predstavnika uživo 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, čak i za vreme praznika. To Vam omogućava da poslujete non-stop bez potrebe da mrdnete prstom.

Dolazak u kancelariju sledećeg dana da biste pronašli evidenciju zadovoljnih kupaca, zakazanih termina i novih porudžbina od prethodne noći je realnost dostupna onima koji koriste moć 24-časovne telefonske sekretarice za mala preduzeća.

Povećanje prihoda

Šta se dešava kada pružate bolju korisničku uslugu, zakazujete više sastanaka i uhvatite više potencijalnih klijenata? Tako je, zarađujete više novca! Svaki telefonski poziv vašem preduzeću je svojevrsna prilika, bilo da je to šansa da se pruži vrhunska usluga ili da se uhvati novi prodajni potencijal.

Uspešan, 24-časovni call centar male kompanije obezbeđuje da nikada ne propustite nijedan telefonski poziv ili priliku koja će povećati Vaš prihod i malu kompaniju učiniti većom.

Usluge call centra koštaju manje

Troškovi plaćanja sopstvenih zaposlenih su mnogo skuplji od korišćenja profesionalnog call centra. Ta činjenica čak ni ne uzima u obzir druge povezane troškove kao što su osiguranje odštete radnika, prekovremeni rad, beneficije ili kancelarijski materijal.

Call centar male kompanije dovode do ekonomičnije i isplativije opcije i eliminišu sve dodatne troškove koji se odnose na plate zaposlenih i potrebnu opremu.