SMS MARKETING

Od osnivanja firma One Click Solutions d.o.o. je osim u izradi savremenih govornih mašina i kompleksnih rešenja za kontakt centre, regionalnu lidersku poziciju izgradla i na polju primene mobilnih i internet rešenja

Pažljivim regrutovanjem i selekcijom isključivo najtalentovanijih i najposvećenijih kadrova izrasli smo u firmu koja danas zapošljava preko dve stotine profesionalaca u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji i Nemačkoj. Kreirali smo radno okruženje u kome inovacije, praćenje trendova i postavljanje novih i viših standarda u uslugama nikada ne izostaju.

Pouzdanost, korektnost i posvećenost klijentu su temelji na kojima počiva naša poslovna filozofija. U poslu se stalno rukovodimo izrekom „zadovoljan klijent je najbolja reklama“. Danas, sa ponosom možemo reći da sarađujemo sa preko četiri stotine partnera i klijenata širom Evrope.

Razvili smo sopstvena telekomunikaciona rešenja kao što su Soft-swich i Media platforma kao i rešenja za kontakt centre i njihov outsorcing. Pored toga, nudimo rešenja za mobilna plaćanja, internet i mobilno poslovanje i sve vrste aplikacija za podršku.

Naša rešenja se odlikuju najvećim performansama outbound orjentisanih kontakt centara, efektivnošću i jednostavnošću upotrebe po principu One Click.

SMS marketing jedan od trenutno najjeftinijih načina za komunikaciju sa potrošačima, a ujedno i jedan od najefikasnijih. Statistika kaže da 97% svih SMS poruka bude otvoreno, tačnije pročitano.

Slanje bulk poruka predstavlja osnovu mobilnog marketinga. Najjednostavnije rečeno, bulk je masovno slanje SMS ili MMS poruka. Predstavlja najdirektniji, najjednostavniji i najjeftiniji način reklamiranja ili obaveštavanja Vaših proverenih ili potencijlnih klijenata. Imate mogućnost da pošaljete na hiljade poruka Vašim klijentima za samo par minuta po najpovoljnim cenama.

Na ovaj način značajno se smanjuju troškovi reklamiranja, povećava uočljivost reklame i povećava procenat reakcije na reklamnu poruku.

Kroz aplikaciju, koja omogućava da klijenti mogu sami da šalju poruke, pružamo mogućnost odloženog slanja poruka, mogućnost kreiranja naziva pošiljaoca i jednostavnu pripremu baze. Iz aplikacije klijent može da vidi da li je poruka isporučena korisniku i ako nije, šta je razlog neisporučivanja poruke.

U dosadašnjim istraživanjima, upotreba SMS bulka postiže najbolje rezultate od svih marketinških alata uz jedan uslov: korisnik mora da zna o čemu se radi i on treba da bude neko ko je je ranije koristio uslugu koju kompanija reklamira putem SMS bulk poruke jer je ostavljanjem svog telefona dao saglasnost da mu se poruka pošalje.